کد خبر : 1639845 | 06 مهر 1398 ساعت 23:00 | 73.3K بازدید | 0 دیدگاه

هشدار جدی پیکه به بارتومئو و مدیریت بارسا

جرارد پیکه پس از برتری بارسا بر ختافه و در مصاحبه با خبرنگاران از تمام ارکان باشگاه خواست که دست از تفرقه انگیزی برداشته و باهم متحد باشند.

هشدار جدی پیکه به بارتومئو و مدیریت بارسا

به گزارش "ورزش سه"، بارسا امشب در زمین ختافه به برتری 0-2 دست یافت تا به اولین برد بیرون خانه خود دست یابد. بارسا حالا و پس از برتری در دو بازی اخیر مقابل ویارئال و ختافه، تا حدی توانسته شروع ضعیف خود در لالیگا را جبران کند.

 

 

1438456

 

 

جرارد پیکه کاپیتان بلوگرانا در پایان بازی و در مصاحبه با خبرنگاران ضمن اشاره به ضیافت شام بازیکنان، به مدیریت هشدار داد که سعی در بر هم زدن اتحاد باشگاه نداشته باشند:« ضیافت شام را کل تیم ترتیب داده بود و نه یکی دو بازیکن خاص ولی خوب، همه باید باهم متحد باشیم. وقتی می گویم همه، منظورم بازیکنان، هواداران و نیز مدیریت باشگاه است. وقتی آرامش باشد کسی قصد مبارزه نخواهد داشت.

ما باشگاه را به خوبی می شناسیم و می دانیم که وقتی یک مقاله ای با هدفی خاص نوشته می شود، نویسنده اصلی اش چه کسی است حتی اگر اسمش زیر آن نباشد. ما قصد عصبانی شدن نداریم و به عنوان بازیکن، هدف مان رفتن به زمین و تلاش برای پیروزی و کسب جام های مختلف است. امیدوارم هیچ کس برای شروع جنگی که وجود ندارد و نباید داشته باشد، تلاش نکند. ما این را نمی خواهیم. باید اتحاد را حفظ کرد در غیر این صورت همه ضربه خواهیم خورد.»

 

 

1438455

 

 

اشاره پیکه به مقاله چند روز پیش "ژاویر بوش" ستون نویس موندودپورتیوو بود. او در این مقاله توضیح داده بود که تا چه اندازه بازیکنان در باشگاه بارسلونا صاحب قدرت شده اند. بوش در مقاله خود، بازیکنان را مقصر اصلی خیلی از اتفاقات و ناکامی های بد اخیر بارسا عنوان کرده بود در حالی که شاید نگاه او کمی غیرمنصفانه هم باشد.

به عقیده بوش، تصمیم برای عدم حضور خبرنگاران در سفرهای هوایی بازیکنان، تعیین جانشین برای تیتو ویلانووا و توصیه به او برای عدم مصاحبه و اخراج پپ سگورا مدیر ورزشی تیم، کار بزرگان رختکن بارسا بوده است. بوش سوارز را متهم کرده بود که هر زمان بخواهد با وجود نیاز تیم به او اقدام به جراحی می کند. از نگاه بوش بزرگان بارسا با کم ارزش جلوه دادن دمبله و انتقادهای علنی از او سعی در هموار سازی مسیر بازگشت نیمار داشته اند.

پیکه و بازیکنان بارسا معتقدند که این مقاله به دستور شخص بارتومئو رئیس باشگاه نوشته شده و بوش در واقع دستورات مدیریت را به رشته تحریر درآورده است.

 

 

دیدگاه‌ها