کد خبر : 1639846 | 06 مهر 1398 ساعت 23:12 | 29.7K بازدید | 0 دیدگاه

انصاری‌فرد دوباره گل زد، السیلیه برد

ملی پوش ایرانی السیلیه برای دومین بازی پیاپی موفق به گلزنی شد و دروازه الغرافه را باز کرد.

انصاری‌فرد دوباره گل زد، السیلیه برد

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب بازی‌های هفته پنجم لیگ ستارگان قطر، تیم السیلیه که مثل تمام مسابقات این فصل کریم انصاری‌فرد را به‌عنوان مهاجم نوک در ترکیب داشت، از ساعت ۲۰:۳۰ امشب در ورزشگاه ثانی بن جاسم مقابل الغرافه رده چهارمی قرار گرفت.

 

الغرافه که در دو دیدار اخیرش به برتری رسیده بود، در مسابقه امشب نیز شروع هجومی داشت و در دقیقه ۶ روی توپ ارسالی از کرنر، توسط احمد علاءالدین به گل رسید.

 

کریم انصاری‌فرد که در دقیقه ۲۸ اولین کارت زرد بازی را گرفته بود، در دقیقه ۳۷ سانتر توپ از روی کرنر سمت راست زمین را بعد از دفع ناقص مهدی علی، مدافع الغرافه با کتف خود تبدیل به گل کرد و بازی را به تساوی کشید تا نیمه اول با نتیجه یک بر یک خاتمه پیدا کند.

مبارک بوصوفه، ملی پوش مراکشی با ضربه بغل پای چپ و ماهر یوسف با ضربه چیپ تماشایی دو گل دیگر برای السیلیه در دقایق ۶۷ و ۷۴ به ثمر رساندند تا یاران انصاری‌فرد در این دیدار خارج از خانه به پیروزی ۳ بر یک برابر الغرافه دست یابند، ۷ امتیازی شوند و به رده ششم جدول لیگ ستارگان قطر صعود کنند.

 

1438459

 

انصاری‌فرد که تا پیش از این مقابل تیم‌های الخور و السد موفق به گلزنی شده بود، امشب هم موفق به انجام این کار شد تا با زدن ۳ گل در ۵ مسابقه، آمار نسبتا خوبی را از خود بر جای گذاشته باشد و در رده سوم برترین گلزنان لیگ ستارگان بایستد.

دیدگاه‌ها