کد خبر : 1639849 | 06 مهر 1398 ساعت 23:00 | 19.7K بازدید | 0 دیدگاه

کونته: خوشحالم که با 18 امتیاز به مصاف یووه می رویم

آنتونیو کونته، سرمربی اینتر، از اینکه تیمش پیش از دو نبرد دشوار مقابل بارسا و یوونتوس، در خانه سمپدوریا به پیروزی رسید، ابراز خوشحالی کرد.

کونته: خوشحالم که با 18 امتیاز به مصاف یووه می رویم

به گزارش "ورزش سه"، اینتر موفق شد امشب با نتیجه سه بر یک مقابل سمپدوریا به پیروزی برسد تا با روحیه ای بالا به استقبال دو بازی سخت خود مقابل بارسلونا و یوونتوس برود.

اینتر امشب با گل های استفانو سنسی، الکسیس سانچز و روبرتو گالیاردینی و با نتیجه سه بر یک از سد سمپدوریا گذشت تا روزهای خوش نراتزوری با آنتونیو کونته ادامه دار باشد.

کونته پس از این بازی از عملکرد شاگردان خود تمجید کرد و گفت:" از این پیروزی بسیار راضی هستم. در چنین بازی هایی، وقتی با نقشه های مشخص حاضر شوید و موقعیت های زیادی ایجاد کنید، قبل از پایان بازی، پیروزی را قطعی کرده اید. قابل توجه بود که پس از پایان نیمه اول ما تنها دو گل زده بودیم و در ادامه بازی به شکل شناوری ادامه یافت و موقعیت های زیادی ایجاد شد. این شرایط می توانست باعث شکست هر تیمی شود اما این اتفاق برای ما نیفتاد.

بازیکنان ما در کنترل بازی فوق العاده بودند. تعویض های خوبی داشتیم و بازیکنان جایگزین به خوبی تعادل را در بازی حفظ کردند. بنابراین خوشحالم. ما در آستانه زدن گل سوم بودیم اما یک اخراجی دادیم و بعد از آن سمپدوریا یک گل به ثمر رساند. ما بعد از دریافت گل باید با تجربه عمل می کردیم و همین اتفاق نیز افتاد.

 

1438444

 

من خودم بازیکن بوده ام و می دانم وقتی تیمی بر بازی مسلط است و اتفاقی خلاف جریان بازی رخ می دهد، ممکن است به یک باره همه چیز از دست برود اما چنین اتفاقی نیفتاد و بازیکنانم بسیار با تجربه عمل کردند."

کونته همچنین در مورد تقابل حساس مقابل بارسلونا در هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا گفت: ما حالا باید دکمه ریست خود را فشار دهیم و فقط به بازی مقابل بارسلونا فکر کنیم. ما برای رقابت در نوکمپ انگیزه های فراوانی خواهیم داشت."

کونته در ادامه پیرامون بازی هفته آینده تیمش مقابل یوونتوس صحبت کرد و گفت: " یووه هشت بار پیاپی قهرمان سری آ شده است. آن ها از هر لحاظ تیمی قدرتمند هستند. خوشحالم که با ۱۸ امتیاز یعنی حداکثر امتیازات به مصاف یوونتوس می رویم."

اینتر با این پیروزی هجده امتیازی شد و با فاصله دو امتیازی از یوونتوس در صدر جدول سری آ قرار گرفت.

دیدگاه‌ها