کد خبر : 1639884 | 07 مهر 1398 ساعت 10:05 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

فردین عابدینی: تراکتوری ها ماشین را تنها نگذارند

فردین عابدینی از تراکتوری ها میخواهد که ماشین را در دیدار با پرسپولیس تنها نگذارند.

فردین عابدینی: تراکتوری ها ماشین را تنها نگذارند

به گزارش "ورزش سه" ،ماشین سازی تبریز در مرحله یک شانزدهم جام حذفی میزبان پرسپولیس تهران خواهد بود. دیداری که میتواند برای هر دو تیم حساس و حیاتی باشد. فردین عابدینی مدافع تبریزی ماشین سازی سابقه حضور در تراکتور را دارد تا از هواداران تراکتور برای کمک به ماشین دعوت می کند و در اینباره به خبرنگار ورزش سه در تبریز می گوید: خیلی بازی سختی است ولی همیشه دیدارهای سنگین با حضور هواداران راحت شده است و من از همه همشهریانم به خصوص از تراکتوری ها میخواهم که بنیان دیزل را پر و کمک کنند تا پرسپولیس را در تبریز شکست دهیم.

 

عابدینی ادامه می دهد: هواداران و حضورشان در استادیوم نیمی از راه یک برد است و قطعا حضور هواداران قدرت تیم ما  را دو برابر می کند. ما میتوانیم پرسپولیس مدعی را شکست دهیم و در اولین دیدار لیگ نیز نشان دادیم که این توانایی را داریم که با بنیان دیزل پر از هوادار هر تیمی را شکست داده و از چرخه مدعیان خارج کنیم.

 

مدافع ماشین سازی در مورد شرایط تیم شان مقابل پرسپولیس گفت: یک برد خوب در لیگ داشتیم و کادر فنی هم با تدابیر خاص فرصت کم بین دو دیدار را حل کردند و الان آماده این دیدار هستیم و امیدواریم که شرمنده مردم آذربایجان و فوتبالی های آن نباشیم.

 

دیدگاه‌ها