کد خبر : 1639891 | 07 مهر 1398 ساعت 10:41 | 16K بازدید | 0 دیدگاه

تعجب گوستاوو از جو بازی گالاتاسارای - فنرباغچه

لوییز گوستاوو ستاره سابق بایرن مونیخ جو ورزشگاه ترک تله کام را در جریان بازی فنرباغچه و گالاتاساری فوق العاده قلمداد کرد.

تعجب گوستاوو از جو بازی گالاتاسارای - فنرباغچه

به گزارش "ورزش سه"، تیم گالاتاسارای در ورزشگاه خانگی خود از فنرباغچه میزبانی کرد تا دربی استانبول برگزار شود. این بازی که طبیعتا با تقسیم بندی 90-10 برگزار می شد، در شرایطی به انجام رسید که ستاره های بین المللی در آن حضور داشتند و نسبت به جو ورزشگاه «ترک تله کام» ابراز تعجب کردند. تصاویری از حضور تماشاگران منتشر شده، نشان از حضور فوق العاده آن‌ها و تشویق های متفاوت دارد؛ تشویق هایی که مختص به فوتبال ترکیه هستند. همچون روشن کردن آتش روی سکوها یا تشویق های هماهنگ که جو عجیبی را به یک مسابقه می دهند.

 

یکی از بازیکنانی که نسبت به جو بازی ابراز تعجب کرد، لوییز گوستاوو بود. او گفت یک هفته برای این بازی تمرکز کرده بود و می دانست که جو ورزشگاه در این بازی به چه شکلی خواهد بود. وی همچنین عنوان کرد: بازی در یک جو بسیار خوب برگزار شد و من واقعا چنین جوی را در کمتر استادیومی دیده بودم.

 

1438537

 

ستاره سابق بایرن مونیخ در پایان اضافه کرد: ما می‌توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد. در این بازی کشمکش و جنجال های زیادی به وجود آمد.

دیدگاه‌ها