کد خبر : 1639893 | 07 مهر 1398 ساعت 10:42 | 9.4K بازدید | 0 دیدگاه

ناکامی مهاجمان منچستر و لیورپول در دربی استانبول

رایان بابل مهاجم سابق تیم لیورپول و رادامل فالکائو ستاره اسبق منچستریونایتد از گلزنی در دربی شب گذشته استانبول ناکام بودند.

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته دربی استانبول بین تیم های فنرباغچه و گالاتاسارای در ورزشگاه «ترک تله‌کام» برگزار شد. باتوجه به اختلاف دو امتیازی در جدول، گالا امیدوار بود با پیروزی در این مسابقه رقیب سنتی را جای بگذارد و به صدر جدول نزدیک شود اما از آن سو فنری ها نیز بی تاب کسب سه امتیاز بودند تا در صدر جدول آرام بگیرند.

 

نکته جالب حضور پرتعداد ستاره های اروپایی در ترکیب دو تیم بود. موسلرا، ناگاتومو، انزونزی، لمینا، بلهندا، فقولی، بابل و فالکائو تنها بخشی از ستاره های این زمین بودند که پیراهن گالاتاسارای را بر تن داشتند. باتوجه به حضور فالکائو و بابل، همه انتظار داشتند که این دو بتوانند قفل دروازه آلتای باییندیر را بشکنند اما این اتفاق رخ نداد.

 

فالکائو و بابل که سابقه بازی در تیم هایی چون منچستریونایتد، چلسی و لیورپول را دارند، شب گذشته حتی یک شوت به دروازه هم نزدند تا نمایش ناامیدکننده ای را در یکی از بازی های مهم فوتبال ترکیه ثبت کنند. فالکائو به عنوان مهم ترین خرید فصل گالاتاسارای در سه بازی خود برای این تیم توانسته یک گل بزند اما طبیعتا ترک ها امیدوارند او در بازی های مهم نظیر دربی نیز موثر باشد.

 

بابل پس از بازی گفت: نتیجه 0-0 عادلانه بود، ما در دفاع عملکرد خوبی داشتیم و به مدافعان تیم تبریک می گویم. در طول هفته برای این بازی آماده شده بودیم و می دانستیم که گلزنی آسان نخواهد بود.

 

1438539

 

1438540

دیدگاه‌ها