کد خبر : 1639909 | 07 مهر 1398 ساعت 11:20 | 14.7K بازدید | 0 دیدگاه

سوارز جواب سوتهای نوکمپ را با گلزنی داد

لوئیس سوارز، مهاجم بارسلونا که در هفته‌های اخیر با انتقاد هواداران بارسلونا و حتی سوتهای اعتراضی آنها در نوکمپ روبرو بود در بازی مقابل ختافه گلزنی کرد تا پاسخ منتقدینش را در زمین بازی داده باشد.

سوارز جواب سوتهای نوکمپ را با گلزنی داد

به گزارش "ورزش سه"، برای یک مهاجم مرکزی که در برهه‌ای به شدت مورد انتقاد قرار دارد هیچ چیز دلپذیرتر از این نیست که بتواند جواب منتقدینش را نه با مصاحبه و گفتگو با خبرنگاران بلکه با گلزنی در میدان بدهد. دقیقا همان کاری که لوئیس سوارز در بازی دیروز بارسا مقابل ختافه انجام داد.

 

1438561

 

در بازی قبلی بارسلونا مقابل ویارئال هواداران بارسا در نوکمپ که از دست سوارز عصبانی شده بودند زمانی که او به دستور ارنستو والورده از زمین بیرون رفت تا جایش را به آنسو فاتی بدهد علیه‌اش سوت زدند تا به ستاره اروگوئه‌ای نشان دهند از عملکردش در فصل جاری به هیچ وجه راضی نیستند.

 

سوارز بعد از آن ترجیح داد سکوت کند و منتظر فرصت بعدی باشد تا پاسخ منتقدینش را در زمین بازی بدهد. فرصتی که در سفر دیروز بارسا به ختافه پیش آمد و او توانست در اولین بازی پاسخ کسانی که علیه‌اش سوت زده بودند را بدهد.

 

سوارز 32ساله در جریان پیروزی 2-0 بارسا مقابل ختافه مهره‌ای تاثیرگذار بود و در مقابل تیمی مثل ختافه که کلا کم گل می‌خورد در دقیقه 41 گلزنی کرده و قفل دروازه حریف را باز کرد. سوارز با هوشیاری به توپ بلند ارسالی از مارک آندره تراشتگن واکنش نشان داد و توانست تیمش را از حریف پیش بیندازد.

 

دیدگاه‌ها