کد خبر : 1639927 | 07 مهر 1398 ساعت 12:05 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

نیمار: بازیکن و هوادار مثل زوج‌ها گاهی دعوا می‌کنند

نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن، رابطه فوتبالیست‌ها و هواداران تیم‌ها را به رابطه با زوج‌ها تشیبه کرده و وجود تنش و درگیری در رابطه‌اش با هواداران PSG را طبیعی دانست.

نیمار: بازیکن و هوادار مثل زوج‌ها گاهی دعوا می‌کنند

به گزارش "ورزش سه"، نیمار، ستاره برزیلی جنجالی پاری سن ژرمن وجود تنش و ناراحتی در رابطه خود با هواداران PSG را طبیعی دانست و گفت مثل رابطه هر زوجی، یک فوتبالیست و هواداران تیمی که در آن بازی می‌کند، گاهی با هم دعوا می‌کنند و رابطه‌ای پرتنش دارند.

 

1438507

 

نیمار به دلیل اتفاقات تابستان امسال و شایعات متعدد درباره احتمال جدایی او از PSG و پیوستنش به بارسا هدف خشم و ناراحتی هواداران این تیم فرانسوی قرار گرفت. نیمار بازی‌های ابتدای فصل را به دلیل مصدومیت از دست داد ولی در همان زمان با شعارهای تند هواداران PSG از روی سکوها و حتی بنرهای اعتراضی آنها روبرو بود.

 

زمانی که نیمار برای پاری سن ژرمن به میدان رفت هم عصبانیت هواداران تیم از او ادامه داشت و در بازی مقابل استراسبورگ، هواداران پاریسی توهین‌های زیادی به او کردند.

 

نیمار در یک گفتگو در این باره گفت:" من هواداران را درک می‌کنم و می‌دانم آنچه که گذشت برای آنها سخت و دشوار بوده. ولی من از این به بعد بازیکن PSG هستم".

 

ستاره برزیلی پاری سن ژرمن در ادامه گفت:" نه، من برای هواداران پیغام خاصی ندارم. من در طول دوران فوتبالی‌ام به هو شدن عادت کرده‌ام. رابطه با هواداران مثل رابطه با خانمها است. بعضی وقتها شما با همسرتان دعوا می‌کنید و قهر می‌کنید و مدتی با هم صحبت نمی‌کنید".

 

دیدگاه‌ها