کد خبر : 1639826 | 06 مهر 1398 ساعت 21:52 | 65.4K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی PSG با تک گل ستاره برزیلی

سومین سه امتیازی نیمار؛ زندگی شیرین می شود؟

نیمار برای سومین بار در 4 هفته اخیر، تک گل پیروزی بخش پی اس جی را به ثمر رساند اما مشخص نیست هواداران پاریسی چه زمانی او را می بخشند.

سومین سه امتیازی نیمار؛ زندگی شیرین می شود؟

به گزارش "ورزش سه"، نیمار که پیش از این در دو دیدار مقابل استراسبورگ و لیون، دو گل سه امتیازی برای تیمش به ثمر رسانده بود، امشب هم با زدن تک گل پاریسی ها، سه امتیاز بازی را نصیب این تیم کرد.

در دقیقه 70 بود که روی فرار کیلیان امباپه از سمت راست و ارسال او به دهانه دروازه، نیمار با یک بغل پای ساده، کار را تمام کرد. پاری سن ژرمن با این پیروزی 18 امتیازی شد و جایگاهش در صدر جدول لیگ 1 را تثبیت کرد.

نیمار در حالی به روزهای خوبش برگشته که در تمام طول تابستان شایعات حاکی از تلاش او برای جدایی از پی اس جی داشت. گفته می شد او حتی حاضر شده بخشی از مبلغ انتقالش به بارسا را خود بپردازد؛ موضوعی که خشم شدید هواداران پاری سن ژرمن را به همراه داشت. به طوری که در اولین بازی خانگی با حضور او، حسابی از خجالت این ملی پوش برزیلی درآمدند.

اما نیمار بی توجه به شعارهای هواداران و انتقادهای تند و تیزی که در این مدت از او شده، در دیدارهای اخیر 9 امتیاز برای تیمش کسب کرده است. او معتقد است که دلگیری هواداران چیز عجیبی نیست و بعد از مدتی دوباره رابطه ها گرم و عادی می شود. 

او پس از بازی امشب به خبرنگاران گفت:" رابطه با هواداران، مثل رابطه با زن هاست. گاهی اوقات بحث می کنید و مدتی با هم حرف نمی زنید. با این وجود، با عشق و علاقه، شرایط به وضعیت نرمال برمی گردد. من اینجا هستم تا به پی اس جی کمک کنم و زندگی ام را درون زمین می گذارم."

 

1438440

 

1438439

دیدگاه‌ها