کد خبر : 1639934 | 07 مهر 1398 ساعت 12:20 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

دفاع رحیم استرلینگ از ستاره پرتغالی سیتی

رحیم استرلینگ، ستاره منچسترسیتی در ماجرای توییت جنجالی برناردو سیلوا درباره بنجامین مندی از سیلوا حمایت کرده و گفت بازیکنان سیاه‌پوست باید به سیاه‌پوست بودن‌شان افتخار کنند.

دفاع رحیم استرلینگ از ستاره پرتغالی سیتی

به گزارش "ورزش سه"، بعد از جنجالی شدن توییت برناردو سیلوا، ستاره پرتغالی منچسترسیتی درباره هم‌تیمی‌اش بنجامین مندی، رحیم استرلینگ در این ماجرا از سیلوا حمایت کرده و می‌گوید سیلوا قصد ناراحت کردن مندی را نداشته و نیت بدی نداشته است.

 

1438586

 

سیلوا با انتشار یک توییت جنجالی، بنجامین مندی را به شخصیتی تشبیه کرده بود که عکسش بر روی بسته‌بندی یک شکلات تولید شده در اسپانیا و پرتغال چاپ می‌شود. این توییت انتقادهای شدید گروه‌های مبارزه با نژادپرستی را برانگیخت و سیلوا هم در نامه‌ای به اتحادیه فوتبال انگلیس از اینکه باعث آزرده شدن گروه‌هایی شده است عذرخواهی کرد. مندی هم در نامه‌ای به اتحادیه فوتبال انگلیس از سیلوا دفاع کرده و پپ گواردیولا هم گفت این ماجرا چیزی بیشتر از یک شوخی بین دو دوست نبوده است.

 

رحیم استرلینگ بعد از پیروزی 3-1 سیتی مقابل اورتون در پاسخ به سوالی درباره این ماجرا گفت:" این ماجرایی است که در وضعیت فعلی نیازی نیست به آن پرداخته شود. این ماجرایی است که بین دو دوست اتفاق افتاده، برناردو و مندی".

 

ستاره انگلیسی منچسترسیتی در ادامه گفت:" البته من درک می‌کنم که چرا بعضی‌ها درباره چنین ماجراهایی حساس شده‌اند ولی به نظر من برناردو در این مورد خاص با دوستش شوخی کرده. او به رنگ پوست مندی اشاره نکرده بلکه به لبهایش اشاره کرده. مهمترین موضوع برای من این است که برناردو به رنگ پوست او اشاره نکرده. همه می‌دانند که مندی سیاهپوست است. ما سیاهپوست‌ها باید به سیاه‌پوست بودن‌مان افتخار کنیم. پس وقتی کسی با یک عکس به رنگ پوست ما اشاره می‌کند واقعا نباید ناراحت شویم".

 

دیدگاه‌ها