کد خبر : 1639994 | 07 مهر 1398 ساعت 16:41 | 31.5K بازدید | 0 دیدگاه

مرتساکر:

آرسنال 8-2 به منچستر باخته بود ولی انگار نه انگار

پر مرتساکر ستاره آلمانی سابق آرسنال در کتاب بیوگرافی خود به ذکر خاطرات جالبی از دوران حضورش در آرسنال پرداخته است.

آرسنال 8-2 به منچستر باخته بود ولی انگار نه انگار

به گزارش "ورزش سه"، مرتساکر بین سال های 2011 تا 2018 برای آرسنال بازی می کرد. تمام این دوران زیر نظر آرسن ونگر بود و در نهایت او تصمیم گرفت به فوتبالش در همین باشگاه خاتمه دهد. مرتساکر هرگز نتوانست با توپچی ها فاتح لیگ برتر شود ولی توانست دو بار جام حذفی را به دست بیاورد.

 

 

1274220

 

 

او در کتاب خود به نام "Big Friendly German" در مورد آرسنال نوشته است:« در آرسنال انگار ایزوله شده بودیم و هیچ نوع ارتباط خاصی با هواداران وجود نداشت. فعل و انفعال طبیعی بین هوادار و بازیکنان دیده نمی شد و این یعنی ما هرگز در معرض نظرات انتقادی قرار نمی گرفتیم. خیلی به ندرت با رسانه ها مصاحبه می کردیم و هواداران از حق طبیعی خود برای ارتباط با ستاره های محبوب شان برخوردار نبودند. این مطلوب من و سایر بازیکنان نبود.»

 

مرتساکر ادامه داد:« یکی از بدترین شب های فوتبالی من شکست 8-2 از منچستریونایتد در اولدترافورد بود. پس از آن شکست سنگین، انگار هیچ اتفاقی نیفتاده بود. در تمرین روز بعد کمی دویدیم و پس از یک تمرین سبک به رختکن برگشتیم. انگار روز قبلش اصلا اتفاقی رخ نداده بود. این مساله هنوز هم برایم عجیب جلوه می کند.»

 

 

1438656

 

 

مرتساکر در مورد ارتباط با رسانه ها گفت:« به ندرت به ما اجازه مصاحبه با رسانه های لندن را می دادند و در رختکن حق خواندن اخبار را نداشتیم. این روش باشگاه برای دور نگاه داشتن ما از انتقادات ِمنفی بود. در آرسنال همه چیز متفاوت بود. مثلا قبل از بازی با دورتموند انتظار این بود که من به عنوان یک آلمانی به نشست خبری بروم ولی این اجازه داده نشد و بازیکنی رفت که کمتر مورد توجه رسانه ها بود. آرسنال مدام سعی می کرد از توجه و تمرکز رسانه ها روی بازیکنی خاص جلوگیری کند.»

دیدگاه‌ها