کد خبر : 1639998 | 07 مهر 1398 ساعت 17:06 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

جام حذفی/صعود نفت آبادان با دبل اهل شاخه

صنعت نفت آبادان از ساعت 15 در شیراز به مصاف تیم قشقایی رفت و در نهایت موفق شد تا به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی صعود کند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم های صنعت نفت آبادان و قشقایی شیراز امروز در شیراز از ساعت 15 به مصاف هم رفتند و در نهایت این شاگردان اسکوچیچ بودند که موفق شدند با نتیجه 2-1 برابر قشقایی پیروز شوند و به مرحله بعد صعود کنند.

 

پوریا زارع مدافع کناری تیم قشقایی در دقیقه 38 گل اول بازی را زد اما محمد اهل شاخه در ثانیه های پایانی نیمه اول با ضربه سر گل او قشقایی را پاسخ داد تا بازی در نیمه اول با تساوی به پایان برسد.

 

1438661


در نیمه دوم نیز بازهم محمد اهل شاخه توانست  با یک ضربه سر گلزنی کند و نفتی ها را که امروز پیراهن های سبز را بر تن داشتند، پیش بیندازد. بازی در نهایت با همین نتیجه به پایان یافت تا شاگردان اسکوچیچ منتظر حریف بعدی خود در قرعه کشی باشند.

 

ترکیب ابتدایی صنعت نفت آبادان:


ناصر سالاری - محمد اهل شاخه - عقیل کعبی - محمد قریشی - سیروان قربانی - عبدالله ناصری - مهدی حنفی - مسلم مجدمی - رضا جبیره - طالب ریکانی - عیسی آل کثیر.


ترکیی ابتدایی قشقایی شیراز:


مسلم حق شناس - مجید ایوبی - پوریا زارع - علی آزادمنش - آرام عباسی - محمدرضا فیروززاده - علی حسامی - محمدجواد عباسی - مرتضی سنجانکی - سعید زارع - محمد غلامی.

 

1438662

دیدگاه‌ها