کد خبر : 1640001 | 07 مهر 1398 ساعت 17:15 | 25.7K بازدید | 0 دیدگاه

ناراحتی جانشین هازارد از نیمکت نشینی در چلسی

کریستین پولیسیچ، ستاره آمریکایی چلسی که امسال جانشین ادن هازارد در این تیم شده، در مصاحبه ای پیرامون نیمکت نشینی خود صحبت کرد.

ناراحتی جانشین هازارد از نیمکت نشینی در چلسی

به گزارش "ورزش سه"، کریستین پولیسیچ که از دورتموند به چلسی پیوست، این روزها شرایط خوبی را در این تیم لندنی تجربه نمی کند. او که در ابتدای فصل به صورت ثابت در ترکیب چلسی قرار می گرفت، حالا جایگاه خود را از دست رفته می بیند.

آخرین حضور پولیسیچ در  لیگ برتر به بازی هفته چهارم چلسی مقابل شفیلد یونایتد برمی گردد. او در بازی های سه هفته اخیر چلسی مقابل تیم های ولورهمپتون، لیورپول و برایتون، کار را به طور کامل از روی نیمکت دنبال کرده است.

 

 

1438665

 


پولیسیچ پس از دیدار دیروز چلسی مقابل برایتون که با پیروزی دو بر صفر یاران لمپارد همراه بود، پیرامون نیمکت نشینی های پیاپی خود گفت: "از نیمکت نشینی ام بسیار ناراحت هستم ولی به تلاش خود ادامه خواهم داد زیرا می خواهم در زمین حضور داشته باشم.
لمپارد هم به من گفت که باید سخت تلاش کنم و در تمرینات بهتر ظاهر شوم و در کل برای حضور در ترکیب اصلی باید بیشتر تلاش کنم. حضور در ترکیب اصلی چلسی کار آسانی نیست و موضوعی هم نیست که در آینده ساده تر شود."


پولیسیچ تا به اینجا تنها توانسته یک پاس گل برای چلسی در هفت هفته ابتدایی لیگ برتر به ثبت برساند.

دیدگاه‌ها