کد خبر : 1640012 | 07 مهر 1398 ساعت 17:50 | 47.4K بازدید | 0 دیدگاه

نساجی مازندران 0 شهر خودرو مشهد 1؛

جام‌حذفی/ اولین تیم لیگ برتری کنار رفت

تیم فوتبال نساجی مازندران در خانه و در مرحله یک شانزدهم جام حذفی مغلوب شاگردان یحیی گل محمدی شد.

جام‌حذفی/ اولین تیم لیگ برتری کنار رفت

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات جام حذفی فوتبال ایران امروز در شهرهای مختلف در حال پیگیری است و در یکی از این مسابقات نیز نساجی مازندران در ورزشگاه وطنی قائمشهر از شهر خودرو پذیرایی کرد.


این دیدار از سرعت قابل توجهی برخوردار بود و هر دو تیم برای گلزنی حملات زیادی روی دروازه حریف ترتیب دادند. با این حال تلاش دو تیم در نیمه اول راه به جایی نبرد و تساوی بدون گل حاصل عملکرد شهر خودروی سفیدپوش و نساجی مازندران بود که با لباس‌های یک دست قرمز به میدان رفته بود.


در نیمه دوم این شاگردان یحیی گل‌محمدی بودند که علیرغم چمن نامناسب ورزشگاه وطنی کیفیت بهتری از خود نشان دادند و سرانجام روی یک شوت از راه دور که توسط اکبر صادقی کاپیتان شهر خودرویی‌ها در دقیقه 71 زده شد، به گل برتری دست یافتند.


پس از این گل، تیم میزبان برای جبران نتیجه، سراپا حمله شد ولی خط دفاعی تیم میهمان اجازه ایجاد موقعیت آنچنانی را به شاگردان رضا مهاجری نداد و برخی موقعیت‌ها نیز با واکنش منادی و بی‌دقتی مهاجمان تیم میزبان از دست رفت، تا نساجی اولین حذف شده جام حذفی درفصل جاری میان لیگ برتری‌ها باشد که در مرحله یک شانزدهم یعنی از همین دور، به مسابقات اضافه شده‌اند.


تیم نساجی با این شکست پس از 17 بازی شکست‌‌ناپذیری در خانه، بار دیگر مغلوب شد. در واقع این تیم از زمان حضور در لیگ برتر، تاکنون فقط در دو بازی (یک بازی در لیگ و یک بازی در جام حذفی) مغلوب حریفانش شده که هر دو با نتیجه یک بر صفر رقم خورده است.


تیم فوتبال شهر خودرو جمعه این هفته در چهارچوب رقابت‌های لیگ برتر باید از پرسپولیس میزبانی کند و شاگردان مهاجری در خانه میزبان ماشین سازی می‌شوند.

دیدگاه‌ها