کد خبر : 1640014 | 07 مهر 1398 ساعت 17:50 | 13.2K بازدید | 0 دیدگاه

پاس همدان 1 – تراکتور آذربایجان 2

جام حذفی/ شاگردان دنیزلی در نیمه اول صعود کردند

تراکتوری‌ها توانستند در اولین دیدار خود در جام حذفی، تیم پاس همدان را در خانه خود با شکست روبرو کنند.

جام حذفی/ شاگردان دنیزلی در نیمه اول صعود کردند

به گزارش "ورزش سه"، بازی این دو تیم یکی از اولین دیدارهایی بود که از بازی‌های جام حذفی امروز برگزار شد و البته در نهایت نیز به نفع تیم مهمان به پایان رسید.

 

تراکتوری‌ها که از دیدار امروز برابر پاس، یک پیروزی و صعود به مرحله بعد می‌خواستند از همان دقایق ابتدایی حملات خود روی دروازه پاس را آغاز کردند و پس از چند حمله و ایجاد خطر روی دروازه همدانی‌ها در نهایت در دقیقه پانزدهم توانستند دروازه تیم پاس را باز کنند. گلی که از روی ارسال بی‌نقص سوگیتا و ضربه سر دقیق دژاگه دروازه حریف را باز کرد.

 

پس از این گل باز هم تراکتوری‌ها دست از حملات خود نکشیدند تا بتوانند کار تیم حریف را در همان نیمه اول یکسره کنند و البته در ادامه موفق  به این کار نیز شدند. آنها باز هم روی یک حرکت هجومی دیگر توسط آزادی، گلی زیبا به ثمر رسانده و دروازه تیم پاس را باز کردند تا در نهایت تا پایان نیمه اول بازی با همین دو گل به پایان برسد.

 

اما در نیمه دوم اوضاع کمی تغییر کرد و این پاسی‌ها بودند که راه دروازه تراکتور را در پیش گرفتند و سعی در باز کردن دروازه این تیم داشتند که نهایت آنها نیز موفق به این کار شدند اما یک گل برای اینکه میزبانان بخواهند از شکست رهایی پیدا کنند خیلی کم بود.

 

حملات پاسی‌ها در میانه‌های نیمه دوم یک ضربه پنالتی برای آنها به دنبال داشت. ضربه‌ای که در وهله اول توسط محمدرضا اخباری مهار شد اما داور میدان به نشانه تکرار آن سوت خود دمید. هر چند اخباری پنالتی دوم را هم در ابتدا مهار کرد اما توپ برگشتی توسط او، با ضربه نهایی پاسی‌ها یک گل برای تیم میزبان به دنبال داشت.

 

پس از این گل نیز برای دقایقی پاسی‌ها نبض بازی را در اختیار داشتند اما آرام آرام آنها نیز از تک و تا افتادند و نتوانستند حملاتی زهردار مانند ابتدای بازی داشته باشند.

 

در سوی دیگر اما مصطفی دنیزلی که از تیم اول خود برای این دیدار استفاده‌ نکرده بود، سه بازیکن اصلی را به میدان فرستاد و به همین دلیل باز هم فشار روی دروازه پاسی‌ها بیشتر شد و هر چند در نهایت نتوانستند گل دیگری به ثمر برسانند با همان عملکرد خوب خود در نیمه اول، بازی را با پیروزی به پایان رساندند.

 

این دیدار البته آنقدرها نیز دیدار بی حاشیه‌ای نبود چرا که هم در نیمه اول و هم در نیمه دوم در چند مورد بازیکنان و یا نیمکت‌نشینان دو تیم اعتراض‌های شدیدی به داور میدان داشتند که البته در نهایت برای آنها به خیر گذشت.

 

با این حساب، برتری تراکتوری‌ها در این بازی باعث شد تا آنها برای دیدار بعدی خود در مرحله دیگر جام حذفی با تیم فجرسپاسی شیراز روبرو شوند.

دیدگاه‌ها