کد خبر : 1640019 | 07 مهر 1398 ساعت 18:14 | 16.2K بازدید | 0 دیدگاه

فروردین: باختیم اما با افتخار بهتر بودیم

نظر جالب سرمربی قشقایی بعد از باخت مقابل نفت

مهدی فروردین بعد از حذف مقابل نفت گفت: من با افتخار باید بگویم که تیم‌مان، تیم برتر زمین بود. در نیمه اول خوب ظاهر شدیم و در نیمه دوم با توجه به ساعت بازی افت کردیم.

نظر جالب سرمربی قشقایی بعد از باخت مقابل نفت

به گزارش "ورزش سه" مهدی فروردین، سرمربی قشقایی بعد از شکست مقابل نفت آبادان و حذف از جام حذفی گفت: من با افتخار باید بگویم که تیم‌مان، تیم برتر زمین بود. در نیمه اول خوب ظاهر شدیم و در نیمه دوم با توجه به ساعت بازی افت کردیم. برگزاری بازی در این ساعت طوری شد که انگار صنعت نفت میزبان بود، نه ما. نمایش ما در این بازی همه را امیدوار کرد که قشقایی می‌تواند در لیگ موفق باشد. ما بعد از چهار هفته ناکامی توانستیم عملکرد خوبی مقابل صنعت نفت آبادان داشته باشیم. من معتقدم که در ضربات ایستگاهی مشکل داریم و مقابل نود ارومیه هم به همین شکل گل خوردیم. ما تمرکزمان روی این بود که بتوانیم مسلط بازی کنیم. به زمان نیاز داریم که بتوانیم مشکل‌مان روی ضربات ایستگاهی را رفع کنیم.

 

سرمربی قشقایی درباره عملکرد داور بازی گفت: نمی‌خواهم راجع به داوری صحبت کنم اما از معمولی‌ترین هوادار تا کسی که به عنوان ناظر داوری حضور داشت به داوری منتقد بودند. امیدوارم که اشتباهات داور ناخواسته باشد. درست نیست که بخواهند به این شکل حق قشقایی را بخورند. ما امروز به احترام هواداران در داخل زمین تلاش کردیم و امیدوارم توانسته باشیم به هدفی که تعریف کردیم، رسیده باشیم. ما مستحق این شکست نبودیم و می‌توانستیم با بردن بازی به ضربات پنالتی، بازی را ببریم.

 

او در پایان گفت: ما بیشتر تلاشمان این است که موقعیت گل ایجاد کنیم. باید بتوانیم تیم را هجومی تمرین دهیم. وقتی هم که باشگاه ببیند که تیم موقعیت ایجاد می‌کند ولی نمی‌تواند به گل برسد، به فکر خرید مهاجم می‌افتد. البته ما دو مهاجم خوب در تیم داریم. امیدوارم در ادامه به چیزی که حق قشقایی و شیراز است، برسیم.

دیدگاه‌ها