کد خبر : 1640022 | 07 مهر 1398 ساعت 18:16 | 26.5K بازدید | 0 دیدگاه

چه کسی گفته بازیکنان ما گران‌قیمت هستند

گل‌محمدی: بازی نکردن رحمتی تصمیم فنایی بود

شهر خودرو با پیروزی در اولین مسابقه‌اش در جام حذفی دست به کار بزرگی زد و علاوه بر حذف یک تیم لیگ برتری توانست بعد از هفده بازی نساجی را در وطنی شکست دهد.

گل‌محمدی: بازی نکردن رحمتی تصمیم فنایی بود

به گزارش" ورزش سه"، یحیی گل‌محمدی امروز ترکیب متفاوتی را برای بازی جام حذفی با نساجی به میدان فرستاد اما در نهایت توانست با نتیجه یک بر صفر حریف سرسختش را شکست داده و به مرحله بعدی صعود کند. گل‌محمدی در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت: «بازی خیلی سختی برای ما بود. پیش‌بینی هم می‌کردیم. بازی کردن مقابل این هواداران برای هر تیمی سخت است. امروز یکی از بهترین بازی‌هایمان در فصل را انجام دادیم.»


او افزود: «بچه‌ها توانستند حریف را به خوبی کنترل کنند. با پاس‌های زیاد بازی را در اختیار گرفتیم و با غیرتی مثال‌زدنی بچه‌ها کار بزرگی کردند . از آن‌ها تشکر می‌کنم. خوشحالی‌ام به خاطر بازی خوب است و نه نتیجه. مطمئن هستم نساجی با توجه به پتانسیل بالایی که از نظر بازیکن و تماشاچی دارد می‌تواند روزهای خوبی را پیش رو داشته باشد.»


سرمربی شهر خودرو درباره نساجی گفت: «نساجی تیم فیزیکی و خوب و دونده‌ای است. امروز آن‌ها تحت‌تاثیر بازی خوب بچه‌‌های ما بودند و نتوانستند از قابلیت‌های خودشان استفاده کنند. بچه‌های ما خیلی خوب فضاها را پوشش دادند و هم از نظر تاکتیکی و فیزیکی کم نیاوردند و در مجموع شاهد بازی زیبایی بودم.»


گل‌محمدی درباره بازی نکردن مهدی رحمتی در این مسابقه گفت: «من بحث انتخاب دروازه‌بان را سپردم به مربی دروازه‌بان‌ها و امروز آقای فنایی تشخیص داد که در این بازی منادی باشد. به نظرم او عملکردش خوب بود و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته بود از طرف دیگر مهدی رحمتی برای ما یک بازیکن باارزش و مهم است.»


او در ارتباط با شرایط تیمش برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا گفت: «فعلا شروع لیگ است و بازی‌های آسیایی ما از بهمن ماه آغاز می‌شود و فکر می‌کنم تا آن زمان فرصت داریم که تیم را بشناسیم و تقویت کنیم. الان خیلی زود است بیشتر از این بخواهیم راجع به این مساله صحبت کنیم.»


در ادامه سرمربی شهر خودرو درباره اینکه بازیکنان نیمکت‌نشین این تیم بازیکنان گران‌قیمتی هستند و ممکن است جو درونی تیم به هم بریزد گفت: «کدام بازیکنان گران هستند؟ از کجا می‌دانید قرارداد بازیکن ما چقدر است؟  واقعیت این است بازیکنان ما شخصیت خیلی خوبی دارند و این بازیکنان فقط براساس توانایی فنی انتخاب نشدند همه دارای شخصیت خیلی خوبی هستند. ما هم سعی می‌کنیم آماده‌ترین‌ها را بازی دهیم و بازیکنی که از نظر تاکتیکی می‌تواند کمک کند را در ترکیب قرار می‌دهیم. ما از این مسایل قبل از این نداشتیم و بعید می‌دانم از این به بعد هم وجود داشته باشد.»

دیدگاه‌ها