کد خبر : 1640035 | 07 مهر 1398 ساعت 18:57 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

اینجا باید چشممان را روی خیلی چیزها ببندیم؛

مهاجری: حق نساجی در فدراسیون خیلی ضایع می‌شود

سرمربی تیم فوتبال نساجی قائمشهر پس از حذف تیمش از جام حذفی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش "ورزش سه"، رضا مهاجری پس از دیدار مقابل شهر خودرو در جام حذفی گفت: فوتبال برد و باخت دارد و نوسان های زیادی در آن هست ولی یک جا به همین صراحت آدم شرمنده مردم می شود. من بارها به بچه ها گفته ام. مسئولیت تیمی مثل نساجی را قبول کرده ایم، به رغم تمام مشکلاتی که وجود دارد. مشکلات زیاد بوده اما در روزهایی که بردیم هم این مشکلات بوده. اما این مشکلات به مرور فرسایشی شده و این آزاردهنده است. شما به ترکیب شهر خودرو در این بازی و بازی قبلی نگاه کنید و ببینید که چند تغییر داشته است. ما چندتا تغییر داشتیم؟ حالا این عدم تغییرات، از کم بودن شهامت ما بوده یا نداشتن بازیکن؟ ما متاسفانه به دلیل مصدومیت نوید عاشوری و سرلک را نداشتیم. می توانستیم داشته باشیم ولی نبودند. بازی را خیلی خوب شروع کردیم و فشار آوردیم. متاسفانه با آسیب دیدگی نظری، این مشکل تا پایان نیمه اول برای ما باقی ماند. نظم فوتبالی ما به هم خورد. شهر خودرو در آن دقایق از ما بهتر بود. بین دو نیمه با بچه ها صحبت کردیم و یک مقدار تغییرات تاکتیکی در تیم دادیم. سوار بازی شدیم ولی حاکم نبودیم. فقط توانستیم شهر خودرو را کنترل کنیم. بازی در شرایط متعادلی بود و یک ضربه که به نظرم می شد کنترلش کرد، تبدیل به گل شد. بعد از آن هم بازی احساسی جلو رفت و باعث شد جام حذفی را از دست بدهیم. با این بضاعت سخت بود. باخت در هر شرایطی بد است ولی امروز نصیب ما شد. امیدوارم با تلاش بیشتر تیم را بلند کنیم که در لیگ نتایج بهتری بگیریم.

 

یکی از خبرنگاران انتقاد شدیدی از داوود رفعتی، ناظر بازی امروز مطرح کرد و گفت با ایجاد توقف در بازی و برخی رفتارها باعث به هم ریختن نظم سکوها شده و حتما در تمرکز تیم نساجی هم اثر گذاشته است. مهاجری در پاسخ به صحبت های او گفت: من فکر می کنم آقای رفعتی مدلش این است. قانون یک بحث است ولی خود قانون انعطاف پذیر است. در یک شرایطی بازیکن خطایی می کند که مثلا جریمه می شود و همان خطا در شرایط دیگری ممکن است شدیدتر جریمه شود. ما یک جلسه هماهنگی قبل از بازی داریم و درباره همه چیز صحبت می کنیم. به نظرم یک طبل چیزی نیست که به خاطرش بازی را نگه داریم. بدتر از این ها در شهرهای دیگر استفاده می شود. این یک بحث دوگانه است. من به خودشان هم گفتم. این سومین بازی خانگی ما بود. آیا ما در دو بازی قبل طبل نداشتیم؟ ناگهان در این بازی حساس می گویند نمی گذاریم. ما حق نداریم شور را از تماشاگر بگیریم. تماشاچی قائمشهر مبادی آداب است ولی ما او را به سمتی می بریم که عصبی می شود. من در مشهد هم گفتم، تماشاگر با هزار سختی به سمت استادیوم می آید و چند ساعت در ورزشگاه می نشیند. این تماشاگر دیگر اعصاب ندارد. شما هم حق ندارید روی اعصاب آنها بروید. نه توهینی کردند، نه چیزی. این سفت برخورد کردن به نظرم خوب نیست. من سال گذشته نبودم، اما دو بازی قبل بودم. این طبل زدن ها اصلا مشکلی ایجاد نکرد.


وی افزود: ناظر بازی تصمیم گیرنده نیست که بگوید نمی گذارم بازی برگزار شود. این روی روان من هم می آید. فدراسیون ارکان تصمیم گیرنده قضایی دارد که آنها باید تصمیم بگیرند. خدا کند تیم ما زودتر شکل بگیرد و آقای اسدی بیاید. ما الان خیلی جاها حقمان تضییع می شود.


او در مورد صادر نشدن کارت بازی چند خرید جدید نساجی و حواشی ایجاد شده پس از آن گفت: بازیکن زنده به بازی کردن است. وقتی بازیکن قرارداد می بندد و کارتش صادر نمی شود، خودش آسیب می بیند یا به بقیه آسیب می زند. عصبی می شود. من هم چیزی می گویم که حرمت ها از بین می رود. بحث بهانه جویی نیست. اما به هر حال من در خط هافبک و حمله نیاز داشتم تیم را تقویت کنم ولی شرایط این‌گونه است. مالکان محترم قول دادند قبل از بازی بعدی بدهی ها را پرداخت کنند. من می گویم چرا باید بگذاریم بلا سرمان بیاید و بعدا به سراغ رفع مشکلات برویم. امیدواریم شرمنده هواداران نشویم.

 

سرمربی نساجی دلیل تعویض امید سینگ دقایقی بعد از به زمین رفتنش را اینطور شرح داد: امید مصدوم نشد اما در پستی که ما او را قرار دادیم، نتوانست خوب کار کند. ما او را پشت مهاجم گذاشتیم و پست غیر تخصصی اش بود. مجبور بودیم که او را عوض کنیم. بحث آسیب دیدگی نبود. فقط در آن پست نیازهای ما را جواب نداد.

 

مهاجری در پاسخ به یک خبرنگار که به پزشک نداشتن تیم نساجی اشاره کرد، گفت: این را نگویید تو را خدا. من الان نمی خواهم توجیه کنم. ما بازی را خودمان سخت می کنیم. امروز اگر پتانسیل خودمان را داشتیم، می توانستیم بهتر باشیم. از نظر فوتبال می گویم، نه نتیجه. اما به قول شما برخی بازیکنان مصدوم یا بیمار هستند. به هر حال این تیم مردمی است و باید چشمانمان را روی برخی چیزها ببندیم. من می دانم کجا آمده ام. الان هم اتفاق خاصی نیفتاده است. سال قبل در همین جام یک تیم لیگ دویی فینالیست شد.

دیدگاه‌ها