کد خبر : 1640057 | 07 مهر 1398 ساعت 19:56 | 19.8K بازدید | 0 دیدگاه

سایپا 2 – داماش گیلانیان 1

جام حذفی/ انتقام نارنجی‌ها از فینالیست حذفی

تیم سایپا که فصل قبل آخرین دیدار خود را برابر داماش برگزار کرده بود امروز در اولین دیدار خود با این تیم روبرو شد.

جام حذفی/ انتقام نارنجی‌ها از فینالیست حذفی

به گزارش "ورزش سه"، سایپا امروز و در اولین دیدار خود در جام حذفی برابر تیم داماش قرار گرفت و در نهایت توانست با پیروزی به کار خود پایان بدهد. نکته جالب درباره این دیدار، برخورد هر دو تیم در بازی های نیمه نهایی جام حذفی فصل پیش بود که در نهایت با برتری داماشی ها و رسیدن آنها به فینال بازی های جام حذفی قبل همراه بود.

 

اما نارنجی پوشان که در بازی های لیگ نیز نتایج قابل قبولی گرفتند در بازی خانگی امروز خود به دنبال این بودند تا بتوانند برای ادامه روند خوب خود به مرحله بعدی رقابت های جام حذفی صعود کنند. نتیجه ای که البته علاوه بر صعود باعث گرفتن انتقام سایپا از داماش نیز می شد.

 

اولین گل این دیدار در نیمه اول و در دقیقه 28 برای نارنجی پوشان از روی نقطه پنالتی توسط سیدمحمد مهری به ثمر رسید. در نیمه اول بازی تنها همین گل به ثمر رسید تا دو تیم با این نتیجه  45 دقیقه ابتدایی را به پایان برسانند.

 

در نیمه دوم نیز دو تیم هر از گاهی دروازه های یکدیگر را با خطر روبرو می کردند تا اینکه معراج پورتقی در دقیقه 75 بازی را به تساوی رساند تا یک بار دیگر خطر حذف را در کنار خود ببینند اما در اخرین ثانیه های بازی شرایط همان طور که صادقی و بازیکنانش می خواستند پیش رفت و در اولین دقیقه وقت های تلف شده، امیرحسین حسین زاده کار را برای نارنجی پوشان یکسره کرد و گل برتری تیم میزبان را به ثمر رساند تا در نهایت سایپا به عنوان تیم برنده از مرحله یک شانزدهم نهایی صعود کند.

دیدگاه‌ها