کد خبر : 1640065 | 07 مهر 1398 ساعت 20:33 | 23.4K بازدید | 0 دیدگاه

نقش ویژه ملی‌پوشان امید در حذف نایب‌قهرمان!

ابراهیم صادقی با بهره‌مندی از بازیکنان تیم‌های ملی جوانان و امید توانست داماش را شکست دهد و در جام حذفی صعود کند.

به گزارش "ورزش سه"، سایپا در حالی فصل گذشته از رسیدن به فینال جام حذفی باز ماند که در نیمه نهایی این رقابت‌ها شکست غیر منتظره‌ای را برابر داماش گیلانیان دسته دومی متحمل شد ولی پس از قرعه‌کشی بازی‌های حذفی فصل جدید، در اتفاقی جالب بازهم این دو تیم در مرحله یک شانزدهم پایانی با هم برخورد کردند.

 

با وجود اینکه نارنجی پوشان فصل قبل از داماش شکست خورده بودند، اما امروز ابراهیم صادقی تصمیم گرفت بیشتر نفرات تیمش از خط دروازه گرفته تا حمله را از بین بازیکنان جوان که فرصت کمتری به آنها در لیگ برتر داده شده بود، استفاده کند.

 

1438732

 

صادقی در بازی امروز طاها شریعتی، مهیار جباری، سید ابوالفضل جلالی، حسین نخودکار، محمد شریفی و رضا جعفری را که ازجمله بازیکنان رده سنی جوانان و امید محسوب می‌شوند را در ترکیب ابتدایی مقابل داماش قرار داد و امیرحسین حسین‌زاده ۱۸ ساله را هم به‌عنوان اولین بازیکن تعویضی وارد میدان کرد.

 

شریعتی، جباری، جلالی، نخودکار، شریفی، جعفری و گوهری که سابقه حضور در رده‌های پایه تیم ملی  را دارند، امروز ترکیب سایپا را تشکیل می‌دادند و نارنجی پوشان در روزی که ابراهیم صادقی تصمیم به استفاده از این بازیکنان کم سن و سال گرفت، توانستند با نتیجه ۲ بر یک داماش، نایب قهرمان فصل گذشته جام حذفی را شکست دهند و به جمع ۱۶ تیم برتر جام حذفی اضافه شوند.

 

1438733

 

امیرحسین حسین‌زاده که یکی از پدیده‌های سایپا محسوب می‌شود و صادقی در این فصل بیشتر از او استفاده کرده، همانند مسابقات لیگ برتر، برابر داماش نیز در حضور کوتاه مدت خود موثر ظاهر شد و در دقیقه ۸۹ توانست پاس محمدرضا سلیمانی را با ضربه‌ای فنی تبدیل به گل کند تا اجازه ندهد گل تساوی داماش، بازی را به وقت‌های اضافه ببرد.

دیدگاه‌ها