کد خبر : 1640103 | 08 مهر 1398 ساعت 00:15 | 19.7K بازدید | 0 دیدگاه

شکست خانگی سنگین میلان مقابل فیورنتینا

میلان در ادامه نتایج ناامید کننده اش در رقابت های این فصل سری آ، امشب در خانه مقابل فیورنتینا با نتیجه 3-1 شکست خورد.

شکست خانگی سنگین میلان مقابل فیورنتینا

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان مارکو جامپائولو که در دو دیدار قبلی مقابل اینتر و تورینو شکست خورده بودند، در دیدار امشب مقابل فیورنتینا هم نمایش ضعیفی داشتند و در نهایت با نتیجه 3-1 بازی را واگذار کردند.

 

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد.

پس از آن بازیکنان فیورنتینا ابتکار عمل را در دست گرفتند و بعد از اینکه در دقیقه 11 یک موقعیت خوب را از دست دادند، در دقیقه 14 به گل رسیدند. خطای بن ناصر روی کیه‌زا درون محوطه جریمه میلان، یک ضربه پنالتی نصیب بنفش ها کرد. پولگار پشت ضربه ایستاد و برخلاف جهت حرکت دوناروما دروازه را باز کرد.

 

1438761

 

بعد از این گل بازی متعادل شد و در دقیقه 24 میلان می توانست به گل تساوی برسد اما ضربه دیدنی سوسو را دروازه بان فیورنتینا به بیرون فرستاد.

بازی با همین روند ادامه داشت و هر دو تیم در تلاش بودند تا بتوانند به گل برسند اما موقعیت های چندانی روی دروازه ها ایجاد نشد و نیمه اول با برتری 1-0 فیورنتینا به پایان رسید.

نیمه دوم هم متعادل آغاز شد اما اخراج موساچیو در دقیقه 55، شرایط را برای میلان دشوارتر کرد. مدافع آرژانتینی میلان به خاطر خطای شدیدی که روی ریبری انجام داد، با کارت قرمز مستقیم از بازی اخراج شد.

بازیکنان فیورنتینا از این برتری عددی استفاده کردند و فشار بیشتری روی دروازه میلان وارد کردند و در نهایت در دقیقه 66 به گل دوم رسیدند. بعد از اینکه دوناروما ارسال تند و تیز کیه زا را به طور ناقص دفع کرد، کاستروویلی از راه رسید و با یک بغل پای مطمئن، کار را تمام کرد.

سه دقیقه بعد فیورنتینا صاحب یک ضربه پنالتی دیگر شد. این بار هم بن ناصر بود که با خطا روی کاستروویلی، داور را مجبور کرد نقطه پنالتی را نشان بدهد. اما این بار دوناروما بهتر عمل کرد و با مهار ضربه کیه زا، اجازه نداد اختلاف به سه گل افزایش پیدا کند.

ولی تلاش تیم میهمان برای رسیدن به گل سوم سرانجام در دقیقه 78 نتیجه داد. ریبری که با پاس کیه زا، درون محوطه جریمه میلان صاحب توپ شده بود، با یک حرکت تکنیکی عالی و ضربه ای دیدنی، دروازه دوناروما را باز کرد.

 

1438760

 

میلانی ها که چیزی برای از دست دادن نداشتند، پیش کشیدند و در دقیقه 80، یکی از گل های خورده را جبران کردند. لیائو که با پاس تئو هرناندز صاحب توپ شده بود، با یک حرکت تکنیکی، از میان چند مدافع حریف عبور کرد و با یک ضربه دقیق، یکی از گل های خورده میلان را جبران کرد.

اما تلاش بازیکنان میزبان برای زدن گل های بعدی ثمری نداشت و در نهایت بازی با همان نتیجه 3-1 به سود فیورنتینا به پایان رسید.

دیدگاه‌ها