کد خبر : 1640137 | 08 مهر 1398 ساعت 11:10 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

ریبری: در 36سالگی احساس جوانی می‌کنم

فرانک ریبری، ستاره کهنه‌کار فیورنتینا که در جریان پیروزی دیشب تیمش مقابل آث میلان نقش پررنگی داشت بعد از بازی گفت همچنان احساس جوانی می‌کند و سن چیزی جز یک عدد نیست.

ریبری: در 36سالگی احساس جوانی می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، فرانک ریبری، ستاره فرانسوی فیورنتینا که دیشب در جریان دیدار تیمش مقابل آث میلان عملکرد درخشانی داشت بعد از بازی گفت با وجود اینکه پا به 36 سالگی گذاشته ولی در زمین احساس جوانی می‌کند و معتقد است سن چیزی جز یک عدد نیست.

 

1438804

 

ریبری دیشب روی گل اول فیورنتینا به میلان تاثیرگذار بود و این گل با حرکت او آغاز شد، ریبری گل سوم تیمش را به ثمر رساند، باعث اخراج ماتئو موساکیو و ده نفره شدن میلان شد و بارها و بارها برای میلان دردسر درست کرد تا مهمترین نقش را در این پیروزی فیورنتینا بازی کرده باشد.

 

ریبری در پایان بازی در گفتگو با اسکای ایتالیا گفت:" خوشحالم. بازی کردن در سن‌سیرو همیشه اتفاق خاصی است. اینجا استادیوم خیلی بزرگی است و هواداران زیادی را در خود جا می‌دهد. هواداران میلان این روزها دوران سختی را تجربه می‌کنند ولی ما امروز عملکرد خوبی داشتیم و این برایمان خیلی مهم است".

 

ستاره فرانسوی فیورنتینا در ادامه گفت:" بله من پا به سن گذاشته‌ام ولی در زمین احساس جوانی می‌کنم. فوتبال زندگی من است و من عاشق فوتبالم. وقتی به فیورنتینا آمدم تشنه فوتبال و موفقیت بودم و حالا که می‌بینم تیم دارد اینقدر خوب کار می‌کند واقعا هیجان‌زده هستم".

 

 

دیدگاه‌ها