کد خبر : 1640169 | 08 مهر 1398 ساعت 13:12 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

سریع‌ترین پنالتی تاریخ ایران را گرفتم

مرادی: برای پرسپولیس دردسرساز خواهیم شد

وینگر ماشین سازی از شرایط سخت پرسپولیس در بازی امروز برابر تیمش می‌گوید.

مرادی: برای پرسپولیس دردسرساز خواهیم شد

به گزارش "ورزش سه"، بابک مرادی که در دیدار هفته گذشته تیمش نقش تاثیرگذاری از خود به جا گذاشت، اکنون امیدوار است برابر پرسپولیس نیز به موفقیت دست یابند و شانس خود را در جدول جام حذفی برای صعود افزایش دهند.


وینگر ماشین سازی درباره دیدار هفته گذشته برابر شاهین بوشهر که با دومین برد تیمش همراه شد گفت: بازی با پیکان روی اتفاقات فوتبالی شکست خوردیم و آن را فراموش کردیم تا برای این بازی به خوبی آماده شویم. بازی شاهین برای ما خیلی اهمیت داشت و برنده شدیم تا نشان بدهیم که روی اتفاقات فوتبالی شکست خورده بودیم. سه امتیاز این بازی برای ما ارزشمند است و برای هفته بعدی هم تلاش می‌کنیم تا به خوبی در جمع آوری امتیازات اقدام کنیم.


وی که با مصدومیت از ناحیه تاندون دست مواجه بود درباره وضعیت خود اینطور توضیح می‌دهد: پزشک به من گفته بود باید 4 هفته از میادین دور باشم. نزدیک به 25 روز دستم در آتل بود و الان هم شاید 70 درصد خوب شده باشم. هر روز فیزیوتراپی انجام می‌دهم و امیدوارم که به زودی بهتر شود. خدا را شکر نیاز به عمل جراحی نداشتم و با تمرینات سبک درست می‌شود.


مرادی درباره گلزنی پس از بازگشت به ترکیب ماشین سازی گفت: در بازی مقابل استقلال و سپاهان مدافع چپ بودم و مقابل شاهین با نظر آقای خطیبی هافبک چپ بودم. در این پست در ثانیه 24 یک پنالتی گرفتم که فکر می‌کنم سریعترین پنالتی تاریخ ایران بود، در ادامه بازی هم دقیقه 84 بود که گل سوم تیم را زدم و امیدوارم که این روند را ادامه بدهم تا به تیمم کمک کنم.


بازیکن ماشین سازی درباره رویارویی با قهرمان فصل گذشته جام حذفی گفت: همه می‌دانند که پرسپولیس تیم بزرگی است و بازیکنان و سرمربی بزرگی هم دارد. آنها بعد از برد در دربی یک باخت مقابل سپاهان را تجربه کردند و الان روی آنها فشار وارد است تا بخواهند شکست را جبران کنند و هم از عنوان قهرمان فصل گذشته‌شان دفاع کنند. 


مرادی در پایان گفت: ما یک تیم جوان و بی ادعا هستیم که پرسپولیس صد در صد مقابل ما به مشکل برمی‌خورد. دست و پا بسته نیستیم و با انگیزه می‌خواهیم خودمان را نشان بدهیم. در هر پستی که کادرفنی بخواهد بازی می‌کنم و سعی من این است که در هر کجا که باشم بهترین عملکرد را داشته باشم.

دیدگاه‌ها