کد خبر : 1640170 | 08 مهر 1398 ساعت 13:17 | 25.2K بازدید | 0 دیدگاه

فقط می خواستیم بگوییم پاس زنده است

جمشیدیان: تراکتور را می بردیم انصراف می دادیم

حتی اگر روی اتفاق می توانستیم از سد تیم مدعی و پرستاره ای همچون تراکتور عبور کنیم از رقابت های حذفی انصراف می دادیم.

جمشیدیان: تراکتور را می بردیم انصراف می دادیم

به گزارش "ورزش سه"، احمد جمشیدیان ستاره سال های نه چندان دور تیم های سپاهان و همدان این روزها در حالی به عنوان سرمربی در تلاش است تا زمینه بازگرداندن پاس به سطح اول فوتبال باشگاهی ایران را هموار کند که مدعی شد حتی اگر شاگردانش روی اتفاق از سد تراکتور عبور می کردند هم در گام بعدی از رقابت های حذفی انصراف می دادند. سرمربی جوان و خوش آتیه همدانی ها در خصوص شرایط این روزهای باشگاه پاس در همدان و بازی دیروز با تراکتور حرف های جالبی زد که خواندن آن خالی از لطف نیست.

 

جلوی تراکتور می خواستیم لذت فوتبال را حس کنیم


ما در مصاف با تراکتور تنها برای لذت بردن از رقابت با یک تیم بزرگ و پرستاره به میدان رفتیم. این لذت برای ما حس غریبی بود چون مدت ها در انتظار رویارویی با تیمی مثل تراکتور بودیم تا هم خودباوری بازیکنان را بیشتر کنیم هم این که محک جدی برابر یک تیم بزرگ بخوریم.

 

صعود می کردیم انصراف می دادیم


حتی اگر روی اتفاق می توانستیم با خلق شگفتی از سد تراکتور و ستاره هایش بگذریم از جام حذفی انصراف می دادیم. شاید این سئوال پیش بیاید چرا تا این مرحله آمدیم و از اول انصراف ندادیم که در جواب باید بگویم چند هدف گذاری از این تصمیم داشتیم. اول این که محرومیت تعدادی از بازیکنان کلیدی مان از فصل قبل طی شود، دوم رویارویی با یک تیم بزرگ برای بالا بردن شخصیت تیمی بود و هدف سوم که مهم ترین هدف بود ثابت کردن این واقعیت که پاس هنوز زنده است و نفس می کشد.

 

تیم قابل احترامی داریم که نیاز به حمایت دارد


قبول دارم این پاس همان کیفیت پاسی که همگان می شناختند را نداشت اما برحسب پتانسیل ما تیمی قابل احترام داریم که می خواهیم تا حد امکان به جایگاه گذشته بازگردیم. تیم ما هنوز زنده است و نفس می کشد گرچه با سختی و مشقت های فراوان اما دیدید که جلوی تراکتورسازی به خصوص در نیمه دوم چه نمایشی داشت.

 

هر باشگاهی آرزوی ستاره های تراکتور را دارد


طبیعی بود ما به تراکتور ببازیم. این تیم صدرنشین لیگ برتر با بهترین خط دفاع بود. یک مربی در اختیار دارد که شهرت و آوازه اش در دنیا کم نظیر است. ستاره هایش هر کدام آرزوی هر باشگاهی هستند که یکی از آنها را داشته باشند و ... با این حال در نیمه اول تیم بی تجربه ما اسیر جو رویارویی با چنین تیمی بود اما در نیمه دوم با بازگشت اعتماد به نفس توانستیم این نیمه را برنده خارج شویم. در مجموع از این باخت ناراحت که نیستم اتفاقا خوشحال هم هستم چون دستاوردهای زیادی برای ما داشت.

 

روی لیگ دسته دو متمرکز هستیم


شکست در بازی با تراکتور عادلانه بود و ما گله ای نداریم. تمرکزمان روی رقابت های لیگ دسته دوم است و می خواهیم که برای این بازی ها آماده باشیم و امیدوارم لطف خدا شامل حال مان شود و با تلاش گسترده و دو چندان تیمی در خور شان نام پاس و همدان در این رقابت ها باشیم.

 

یک صدم بودجه تراکتور را هم نداریم


جایی خواندم که پاس همه چیز داشت جز یک زنوزی! دقیقا با این گفته ها موافق نیستم اما در فوتبال امروز تیم هایی موفق هستند که منابع مالی شان تامین شده باشد. ما یک صدم بودجه تراکتور را نداریم. به نظرم اگر می خواهند پاس به همان تیمی تبدیل شود که قطبی در ایران بود نیاز هست که منابع مالی مناسب به باشگاه تزریق کنند. نیاز به منابع مالی جدید داریم درست مثل باشگاه های بزرگ تا بتوانیم به اهداف مان برسیم. مشکل اصلی ما در همدان بحث مالی است، مثل اکثر تیم های لیگ دو، ما و خیلی های دیگر اگر مالی تامین بودیم می توانستیم به راحتی تیم بهتری ببندیم و صعود کنیم.

دیدگاه‌ها