کد خبر : 1640252 | 08 مهر 1398 ساعت 18:03 | 22K بازدید | 0 دیدگاه

نریمان‌جهان: پنالتی پرسپولیس خنده‌دار بود

کاپیتان ماشین سازی در پایان دیدار برابر پرسپولیس موضع تندی نسبت به پنالتی اعلام شده برای حریف داشت و آن را خنده‌دار توصیف کرد.

نریمان‌جهان: پنالتی پرسپولیس خنده‌دار بود

به گزارش "ورزش سه"، سامان نریمان‌جهان کاپیتان ماشین سازی در پایان دیدار دو تیم درباره دیدار با پرسپولیس گفت: بازی سختی بود. دقیقه 80 یک پنالتی الکی گرفتند و جو علیه ما شد. خدا را شکر حامد گرفت اما در نهایت بازی را واگذار کردیم.


وی ادامه داد: ما بازی به بازی بهتر شویم و در دیدارهای آینده امیدوار خواهیم بود به نتایج بهتری نیز دست یابیم.


نریمان‌جهان با انتقاد از عملکرد داور گفت: وقتی یک پنالتی الکی گرفتند شرایط علیه ما شد. اگر این پنالتی بود در بازی پدیده باید 5 تا پنالتی برای ما می‌گرفتند.


وی در واکنش به اینکه در زمان اعلام پنالتی جنجال بزرگی شکل گرفت و قصد داشتند زمین را ترک کنند و آیا این حرکت حرفه‌ای بود یا خیر نیز اینطور پاسخ داد: تیم بیرون کشیدن جالب نیست اما این‌جوری پنالتی گرفتن هم جالب نیست و واقعا خنده‌دار بود.


نریمان‌جهان درباره اینکه وقفه شکل گرفته در مهار پنالتی لک نیز موثر بود نیز گفت: حالا این را نمی‌شود گفت و حامد هم واقعا باانگیزه بود و واکنش خوبی داشت.


وی در پایان درباره اینکه آنها پیش از این برابر استقلال قرار گرفته بودند و اکنون مقابل پرسپولیس و شرایط دو تیم به چه شکل بوده گفت: ما می‌دانستیم شرایط تیم حریف را. آنها موقعیت خطرناکی روی دروازه ما نداشتند.  هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و امروز ما عملکرد خوبی داشتیم اما در نهایت به خواسته خودمان نرسیدیم.

دیدگاه‌ها