کد خبر : 1640259 | 08 مهر 1398 ساعت 18:15 | 33.3K بازدید | 0 دیدگاه

کمیته انضباطی کجاست و چرا نمی‌بیند؟

بیرانوند: 101 دقیقه شعار رکیک علیه من دادند

دروازه‌بان پرسپولیس در پایان دیدار برابر ماشین سازی به انتقاد از هوادارانی پرداخت که 101 دقیقه او را هدف شعارهای رکیک قرار داده بودند.

بیرانوند: 101 دقیقه شعار رکیک علیه من دادند

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا بیرانوند که به شدت نسبت به شعار هواداران ماشین سازی علیه خود شاکی بود، در پایان این دیدار برابر اصحاب رسانه حاضر شد و به توضیح این بازی و شرایط آن پرداخت.


علیرضا بیرانوند درباره اینکه آخرین حضورش در تبریز با اتفاقات عجیبی همراه و او محروم شده بود، اینطور صحبت‌هایش را آغاز کرد: امروز یک اتفاق بد برای من افتاد! اول جا دارد به هواداران پرسپولیس تبریک بگویم. بازی اگر به وقت اضافه و پنالتی می‌رفت شرایط برای ما شاید سخت‌تر می‌شد. خدا را شکر توانستیم با گل وحید این پیروزی شیرین را کسب کنیم و آن را به هواداران تقدیم خواهیم کرد.


وی ادامه داد: من هر وقت اینجا می‌آیم اتفاقات عجیبی می‌افتد. شما فیلم گرفتید و تصویر را دارید. من هر بار که صحبت کردم گفتم چیزی نشنیدم اما همه فیلم این فحاشی را دارند. ما می‌آییم که از فوتبال لذت ببریم. برای من خیلی عجیب بود که از همان زمان گرم کردن حرف‌های رکیکی زدند و من تمام تمرکزم را روی بازی گذاشتم تا اتفاق بدی نیفتد. وقتی کمیته انضباطی هواداران تیمی را محروم می‌کند و 12 ساعت بعد می‌بخشد همین می‌شود. کمیته انضباطی می‌خواهد ثابت کند که می‌تواند تیم استقلال و پرسپولیس را جریمه کند اما هواداران دیگر تیم‌ها را 12ساعته می بخشد.


علیرضا بیرانوند در واکنش به اینکه روی صحبت او با تراکتوری‌هاست در شرایطی که امروز با ماشین سازی و برابر هواداران این تیم قرار گرفته بود گفت: تیمی که صاحب آن یک نفر است. فکر نکنید این تراکتور نیست. البته ماشین سازی باشگاه بزرگی است و ما به آن احترام می‌گذاریم. تهران هم دو تیم بزرگ دارد و مالک آن هم دولتی است. هواداران ماشین اما تراکتوری بودند. اگر آن جریمه بخشیده نمی‌شد شاید هواداران به خودشان می‌آمدند. من اگر حرفی نزدم چون می‌خواستم حاشیه درست نکنم. وقتی هوادار دو تیم بزرگ آسیایی را محروم می‌کنند ولی اینجا واکنشی نشان نمی‌دهند، من نمی‌توانم بگویم چه گفتند و همه تصاویر و ویدئوی آن را دارند.


در این لحظه یکی از خبرنگاران تبریزی از علیرضا بیرانوند پرسید آیا او در تهران نیز با این شعارها علیه هواداران تراکتور مواجه شده و چرا آنجا واکنشی نشان نداده، که با این صحبت گلر پرسپولیس همراه شد: من آنجا (استادیوم آزادی) هیچ صحنه این شکلی و شعارهایی به این شدت ندیده‌ام! من هیچ وقت همچین صحنه‌ایی ندیدم و نشنیدم. من اولین‌بار است جایی می‌روم که هواداران تیم خود را تشویق نمی‌کنند و فقط علیه ما شعار می‌دهند. 101 دقیقه فقط علیه ما شعار دادند. یک خرده هم تیم خود را تشویق کنید و از بازی لذت ببرید.

دیدگاه‌ها