کد خبر : 1640274 | 08 مهر 1398 ساعت 18:49 | 27.2K بازدید | 0 دیدگاه

شلیک تلخ بابا به قلب تیم نکونام

تیم فولاد خوزستان با شکست در ضربات پنالتی برابر فجر سپاسی از جام حذفی کنار رفت و باید در جبهه لیگ برتر برای قهرمانی و یا سهمیه آسیایی بجنگد.

شلیک تلخ بابا به قلب تیم نکونام

به گزارش "ورزش سه"، تیم فولاد از ساعت 15 در ورزشگاه حافظیه شیراز به مصاف فجر سپاسی رفت و در نهایت در ضربات پنالتی از حریف شیرازی شکست خورد و حذف شد. فولاد که دو بار از حریف خود با گل‌های باقرپور و بیت سعید پیش افتاده بود، روی شوت‌های راه دور میلاد غریبی و کریم‌زاده دروازه‌اش باز شد تا بازی در نهایت به ضیافت پنالتی‌ها کشیده شود.

 

در ضربات پنالتی اما بازیکنان تیم نکونام که سرمربی آن یکی از برترین پنالتی‌زنان تاریخ فوتبال ایران بوده، سه بار ضربات خود را از دست دادند تا در نهایت فولاد شکست بخورد و حذف شود.


لوسیانو پریرا که قصد داشت اولین پنالتی اهوازی‌ها را بزند، مرکز دروازه را نشانه گرفت که این ضربه نه چندان سخت را جلالی‌راد به راحتی دور کرد. میثم دورقی دومین پنالتی‌زن فولاد نیز توپش را به تیرک دروازه کوبید، حسن بیت سعید و وحید حیدریه نیز توپ‌های بعدی را گل کردند تا پس از دست رفتن دو پنالتی توسط فجری‌ها بازی به پنالتی پنجم کشیده شود اما عارف آقاسی مدافع جوان فولاد که در این فصل عملکرد قابل توجهی داشت نیز به مانند دورقی توپ را به تیرک دروازه کوبید تا فجر در آستانه پیروزی قرار بگیرد و در نهایت بابا محمدی پنالتی خود را گل کرد و شادی را به اردوی شیرازی‌ها آورد تا این تیم لیگ یکی در جمع 16 تیم برتر جام قرار بگیرد.

 

جواد نکونام که شرایط نامطلوبی روی نیمکت فولاد دارد بسیار به این برد برای آرامش تیمش نیاز داشت، بردی که البته حاصل نشد. حمایت قاطع سعید آذری از نکونام نیز شاید تا حدود زیادی حواشی کنار فولاد را جمع کند و باید دید وضعیت قرمزهای اهواز با نکونام در هفته‌های آتی چگونه می‌شود.
تیم فولاد در هفته آتی باید در بوشهر به مصاف تیم شاهین برود که تقابل عبدالله ویسی این بار با یک تیم بوشهری برابر فولاد خوزستان جذاب خواهد بود.

دیدگاه‌ها