کد خبر : 1640286 | 08 مهر 1398 ساعت 19:43 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

حرف‌های زیادی برای گفتن داریم

مهابادی: فولاد با ما قابل قیاس نیست

سرمربی فجر گفت: تیم شهید سپاسی حرف زیادی برای گفتن دارد و امیدواریم در بازی‌های لیگ دسته اول و همچنین جام حذفی بتوانیم با موفقیت بازی‌ها را پشت سر بگذاریم.

مهابادی: فولاد با ما قابل قیاس نیست

به گزارش "ورزش سه"، داود مهابادی سرمربی فجر شهید سپاسی بعد از پیروزی تیمش مقابل فولاد خوزستان گفت: بازی بسیار سختی بود اما با تلاش و غیرتی که جوانان تیم فجر شهید سپاسی از خود در میدان به نمایش گذاشتند به پیروزی دست یافتیم. امیدواریم با این پیروزی دل هواداران و مردم شیراز و به ویژه مسئولانی که از این تیم حمایت کرده‌اند را به دست آورده باشیم.

 

سرمربی تیم فوتبال شهید سپاسی در ادامه گفت: در نیمه نخست بازی با نمایش خوب بازیکنان به گل دست یافتیم و گل دوم نیز اتفاقی و در پی اشتباه بازیکنان وارد دروازه ما شد. در نیمه دوم سیستم بازی را عوض کردیم و با فشارهایی که به تیم حریف وارد کردیم موفق شدیم بازی را به تساوی بکشانیم.

 

مهابادی در خصوص نمایش فولاد نیز گفت: تیم فولاد خوزستان در ضربات ایستگاهی و پرتاب اوت از تیم ما جلوتر بودند و به خوبی توانستند از موقعیت‌ها استفاده کرده و به گل دست یابند. تیم شهید سپاسی حرف زیادی برای گفتن دارد و امیدواریم در بازی‌های لیگ دسته اول و همچنین جام حذفی بتوانیم با موفقیت بازی‌ها را پشت سر بگذاریم. تیم فولاد بازیکنان با تجربه و سطح بالایی داشت و نمی‌توان آنان را با ما مقایسه کرد. بیشتر به دنبال قطع توپ بازیکنان فجر بودند و در این زمینه نیز خوش درخشیدند.

 

سرمربی تیم فوتبال شهید سپاسی در مورد کیفیت زمین ورزشگاه حافظیه گفت: چمن این ورزشگاه به خوبی آماده بازی شده و امیدواریم بتوانیم بازی‌های لیگ دسته اول را نیز در این ورزشگاه برگزار کنیم.

 

دیدگاه‌ها