کد خبر : 1640311 | 08 مهر 1398 ساعت 21:13 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

مهابادی: فجر ادعایی ندارد و به شاگردانم افتخار می‌کنم

سرمربی فجرسپاسی شیراز بعد از پیروزی در جام حذفی برابر فولاد خوزستان، به تمجید از عملکرد شاگردانش پرداخت.

مهابادی: فجر ادعایی ندارد و به شاگردانم افتخار می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، داود مهابادی، سرمربی فجرسپاسی بعد از پیروزی تیمش برابر فولاد لیگ برتری در خصوص این بازی گفت: اول خدا را شکر می‌کنم که امروز به ما لطف کرد و توانستیم این بازی سخت را با پیروزی پشت‌سر بگذاریم. دوم از مردم عزیز شیراز تشکر می‌کنم و امیدوارم که دل‌شان شاد باشد سوم همه دوستان که اینجا حضور داشتند، اصحاب رسانه، مسئولان و هر کسی که به این تیم کمک کرده و برای موفقیت فوتبال شیراز گامی برداشته تشکر می‌کنم. بازی بسیار سختی بود با توجه به اینکه در تایم اول فکر می‌کنم روی یک اتفاق ما گل دوم را خوردیم. جریان بازی امروز فیزیکی بود و تیم آنها در ضدحمله برنامه داشت. آنها توانستند بازی‌سازی‌های ما را مختل کنند. به نظرم آنها بد عمل نکردند. نیمه دوم ما سیستم بازی را کلاً عوض کردیم. با دو مهاجم بازی کردیم و سعی کردیم از پرس آنها خارج شویم. با توپ‌های بلند برای مهاجمان گل دوم را زدیم و بازی مساوی شد. در جریان بازی هر دو تیم دقایقی از بازی می‌توانستند در فشارهایی که داشتند به گل برسند. واقعاً تیم حریف روی ضربات ایستگاهی و اوت خیلی برنامه داشت که بچه‌های تیم ما با توجه به تمریناتی که داشتیم خیلی خوب عمل کردند. به بازیکنان و غیرت‌شان درود می‌فرستم آنها خیلی زحمت کشیدند. این را بدانند که اگر تیم ما مورد حمایت قرار بگیرد من فکر می‌کنم حرف زیادی برای گفتن دارد.


وی در ادامه با تمجید از شاگردانش گفت: بازیکنان خیلی خوبی داریم که خیلی باغیرت تمرین می‌کنند. آنها نهایت تلاش را می‌کنند امیدوارم که این روند تیم ما در لیگ ادامه‌ داشته باشد. امروز در صحنه گل دوم به نظرم بازیکن آنها صدری را هل داد بعد آن بازیکنان ما ایستادند. اما در مجموع فکر می‌کنم تیم داوری قضاوت خوبی داشت. تیم حریف وسط زمین پرتعداد و با دوندگی فراوان پرسینگ می‌گذاشت که بازی ما شکل نگیرد و با توجه به اینکه بازیکنان باکیفیتی دارند ما نمی‌توانیم تیم فولاد خوزستان را با تیم فجرسپاسی مقایسه کنیم. از نظر بازیکن به نظرم خط هافبک ما خیلی تلاش کرد و خوب هم بازی کرد. اگر بازی را دقت کرده باشید شاید بگویم مثلاً در نیمه دوم بازی، فکر می‌کنم 5 تا 10درصد مالکیت توپ برای ما بیشتر بود. ما هم باید یک مقدار در حفظ توپ بیشتر کار کنیم تا موفق‌تر باشیم.


مهابادی در مورد حمایت هواداران از این تیم در حافظیه گفت: اگر کیفیت حافظیه خوب باشد ما بازی می‌کنیم و مشکلی نداریم. برای من زمین خوب باشد بچه‌های ما بازی می‌کنند. کیفیت زمین حافظیه به نسبت خیلی خوب شده است. اگر آنجا خراب نشود دوست داریم در زمین خوب بازی کنیم. اینجا هواداران بیشتری می‌آیند و اینجا برای ما خوب است.

دیدگاه‌ها