کد خبر : 1640334 | 08 مهر 1398 ساعت 22:20 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

فرکی: به زرکانی ها تبریک می گویم

سرمربی پیکان برد تیمش را برابر تیم دسته دومی رزکان البرز قابل پیش بینی دانست.

فرکی: به زرکانی ها تبریک می گویم

به گزارش "ورزش سه"، پیکان در مرحله یک شانزدهم جام حذفی برابر تیم دسته دومی رزکان البرز با چهار گل به برتری دست یافت و به مرحله بعدی صعود کرد.


حسین فرکی در پایان این دیدار گفت: پیروزی نتیجه دلخواه‌مان بود که خوشبختانه آن را به دست آوردیم. هرچند جام حذفی همیشه با شگفتی همراه بوده اما این نتیجه را پیش بینی می‌کردیم. از ابتدا نسبت به بازی قبل‌مان هفت نفر از بازیکنان‌مان را در ترکیب گذاشتیم که فرصتی را به آن‌ها بدهیم با توجه به اینکه قرعه ما در روز اول با تیم رزکان البرز خورده بود به هر حال مطمئن بودیم که نتیجه مطلوب را خواهیم گرفت و خواستیم شرایط تیم‌مان را برای ادامه لیگ و همچنین ادامه جام حذفی بررسی کنیم و تغییرات‌مان در این دیدار هم به همین دلیل بود.

 

1439025


وی با تمجید از تلاش تیم حریف در این دیدار گفت: با وجود اینکه رزکان در لیگ دسته دوم بازی می‌کند اما به دلیل بازی قابل احترام و خوش رفتاریشان  به آن ها تبریک می گویم. به هر حال نتیجه این بازی برای ما خیلی خوب بود. بچه‌های ما با پیروزی و با تعداد گل‌های بالا اعتماد به نفس بهتری پیدا می‌کنند. در خط دفاع گل نخوردیم یک بازی هم در لیگ برای ما همین اتفاق افتاد و امیدوارم در ادامه جام حذفی بتوانیم همانطور که هدف گذاری کرده‌ایم مصمم و جدی کار را دنبال کنیم که از این مسیر بتوانیم شانسی برای کسب سهمیه داشته باشیم و همچنین شرایط‌مان را برای ادامه لیگ بهتر کنیم.


فرکی در پایان گفت: دیدار بعدی‌ ما در لیگ برتر جمعه مقابل نفت مسجدسلیمان است که در مجموع این بازی را با همین اهدافی که عنوان کردم انجام خواهیم داد و امیدوارم به نتیجه مطلوب دست پیدا کنیم.

 

دیدگاه‌ها