کد خبر : 1640337 | 08 مهر 1398 ساعت 22:27 | 25.2K بازدید | 0 دیدگاه

شوت مهدی‌پور گل می‌شد به خودمان گل می زدیم

منصوریان: با کمالوند همچنان دوست هستیم

سرمربی ذوب آهن پس از پیروزی مقابل پارس جم در جام حذفی با خبرنگارای بوشهری گفت‌وگوی مفصلی داشت.

منصوریان: با کمالوند همچنان دوست هستیم

به گزارش "ورزش‌ سه"،  علیرضا منصوریان بعد از کسب برد مقابل پارس جنوبی جم در جام حذفی گفت: امیدوارم برای فصل آینده به جم آمدیم مجموعه هتلی هم باشد تا از حضور در این شهر لذت ببریم. ترجیح من این بود که بازی به 120 دقیقه نرود. چون ما هفته آینده با سپاهان دربی داریم و پارس بازی محکم با تراکتور دارد. ما به 5،6 بازیکن خودمان استراحت دادیم و با ترکیب جدید آمدیم. از همه آن‌ها راضی هستم به خصوص احسان پهلوان که در تراکتور زیاد بازی نمی‌کرد و حالا آمد و عالی بود. بازی با کیفیتی بود چون پارس جم شکل تیمی خوبی دارد و بچه‌های ما نیز عالی فوتبال بازی می‌کنند. در مجموع 2-1 بردیم و در وقت اضافه بازی را کنترل کردیم. البته شاید اگر پارس از موقعیت‌های خوب استفاده می‌کرد می‌توانست برنده بازی باشد. به استان اصفهان تبریک می‌گویم.

 

خبرنگاری در ادعای عجیب به منصوریان گفت که شما وسیله قرمزی را در دست داشتید و آن را به بازیکنان می‌دادید. وی در پاسخ گفت: نه. به هیچ عنوان وسیله‌ای در دست من نبود. اصلا چیزی در دستم نمی‌گیرم و فقط به خدا توکل می‌کنم و دعای پدر و مادرم پشتم است. در فضای دیگری زندگی می‌کنم و با فضای چمن، فوتبال و تربیت بازیکن عشق می‌کنم.

 

منصوریان در خصوص درگیری‌اش با فراز کمالوند بر اثر رعایت نکردن بازی جوانمردانه توضیحاتی ارائه کرد و گفت: بهترین فیرپلی که رعایت کردیم بازی تراکتور و استقلال بود و ما به این کار اعتقاد داریم. در بازی تراکتور دیدیم دنیزلی از مصدومیت بازیکنش دلهره دارد و من به بازیکنم گفتم توپ را بیرون بزند و تعویض انجام شد. اساس ما احترام به فوتبال جوانمردانه است. در بازی با استقلال نیز محسن کریمی مصدوم شد و من گفتم بازیکنانم توپ را به اوت بزنند. دلیل ندارد از موقعیت 10 نفره سو استفاده کنیم. دو یا سه بار بازیکنان ما متوجه نشدند. هم به فراز و هم به مرتضی اسدی گفتم، آن صحنه ای که مهدی پور مستقیم به سمت دروازه شوت کرد من قسم جان پسرم را خوردم اگر در گل می‌رفت دروازه را خالی می‌کردم تا گل مساوی را بزنند. قشنگی فوتبال به پهلوانی‌اش است. برای فراز سوتفاهم به وجود آمد و یک سری از حرف ها را مطرح کرد. من از این مدل بازی بدم می‌آید. هم‌چنان با فراز دوست هستم.

 


سرمربی ذوب‌آهن در ادامه گفت: من اعتقاد ندارم که این تیم دوم پارس بوده باشد. به خاطر اینکه ایمان باصفا در بازی با پرسپولیس فیکس بود. بابک حاتمی بازیکن پرسپولیس بوده است. من به تیم دوم اعتقاد ندارم و باید به همه بازیکنان بازی  داد. فراز به انرژی تیمش برای جدال با تراکتور افزایش داد. فکر می‌کنم بازی تراکتور برای فراز خیلی مهم است و به همین دلیل برنامه ریزی زیادی انجام داده است.

 

منصوریان درباره هدف تیمش گفت: این برد برای ما خیلی مهم بود تا در جام حذفی باقی بمانیم. ما امروز بازی را بردیم و اگر چهار برد دیگر داشته باشیم قهرمان می‌شویم. ضمن اینکه پیش درآمد خوبی برای دربی اصفهان بود.  آن بازی فوق العاده برای من مهم است. با تیمی بازی داریم که از لحاظ فنی و نفری عالی هستند.

دیدگاه‌ها