کد خبر : 1640340 | 08 مهر 1398 ساعت 22:30 | 18K بازدید | 0 دیدگاه

شک نکنید به بالای جدول می رسیم؛

رضاوند: فشار روی تبریزی و بقیه بازیکنان زیاد است

هافبک جوان تیم استقلال می گوید با کلید خوردن برد های این تیم، وضعیت در آینده حتما برای آبی ها بهتر می شود.

رضاوند: فشار روی تبریزی و بقیه بازیکنان زیاد است

به گزارش "ورزش سه"، آرش رضاوند پس از پیروزی استقلال مقابل گل ریحان گفت: ما می دانستیم که بازی خیلی سختی است و خیلی از بازیکنان این تیم در لیگ برتر بازی کرده بودند و لیگ یکی به حساب نمی آمدند. موقعیت های زیادی از دست دادیم ولی خدا را شکر و دست هواداران درد نکند که تا آخرین لحظه با ما بودند و توانستیم بازی را ببریم.

 

او درباره فشارهایی که روی بازیکنان استقلال مثل مرتضی تبریزی وارد می شود، گفت: این واقعا برای بازیکن سخت است چون استرس باعث می شود کارایی لازم را نداشته باشند. مرتضی هم بازیکن خیلی بزرگی است و به تیم می تواند کمک های زیادی کند. اما فشارها هم می تواند او را اذیت کند، هم دیگر بازیکنان را. شک نکنید مرتضی امسال برای ما گل های خیلی زیادی خواهد زد.

 

رضاوند در مورد ضعف خط حمله استقلال گفت: فعلا فورواردهای ما محسن رباط پاره کرده و شیخ هم مصدوم شده است. فقط مرتضی را داریم اما با این حال بازیکنان خیلی خوبی داریم. سجاد آقایی دیدید که به زمین آمد و شرایط بازی را عوض کرد. جوان های خیلی خوبی داریم و امیدوارم همین روند را بتوانیم ادامه دهیم. ما استرسی داشتیم که کار را برای مان سخت می کرد. اکثر بازی ها دقایق پایانی گل می خوردیم. خدا را شکر که از این فشار بیرون آمدیم.

 

هافبک جوان استقلال درباره از دست رفتن پنالتی های متعدد در استقلال گفت: به نظرم همه اینها از روی فشار است. شما شک نکنید ما یکی دو بازی دیگر ببریم و از این روند خارج شویم، همه پنالتی هایمان هم گل می شود. امروز کلید بردهایمان خورد و با این برد هواداران شک نکنید تیم به بالای جدول می رسد.

 

دیدگاه‌ها