کد خبر : 1640351 | 08 مهر 1398 ساعت 22:46 | 15.9K بازدید | 0 دیدگاه

یک تیم تا آغاز یک هشتم نهایی جام حذفی

لیگ برتری‌هایی که جان سالم به در بردند

سومین روز از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی به پایان رسید و تنها یک دیدار باقی مانده تا 16 تیم مرحله یک هشتم نهایی تکمیل شوند.

لیگ برتری‌هایی که جان سالم به در بردند

به گزارش "ورزش سه"، مرحله یک شانزدهم نهایی بازی های جام حذفی طی سه روز اخیر برگزار شد و 30 تیم حاضر در این مرحله از بازی ها با یکدیگر رودررو شدند و بدین ترتیب تنها تکلیف دو تیم هنوز روشن نشده که عصر فردا نیز آخرین دیدار این مرحله از بازی ها برگزار خواهد شد و به طور کامل 16 تیم حاضر در مرحله یک هشتم مشخص خواهند شد و در پایان هفته نیز قرعه کشی مربوط به دور یک چهارم نهایی برگزار می شود.

 

•  مس کرمان 1 بادران 1(برد مس در ضربات پنالتی)

 

روز شنبه تنها یک دیدار برگزار شد. دیداری که بین دو تیم مس کرمان و بادران تهران برگزار شد و در حالی که بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسیده بود در نهایت در ضربات پنالتی این مسی ها بودند که توانستند به دور بعدی بازی ها صعود کنند. در این دیدار حسین شنانی برای مسی ها و پویا سیف پناهی نیز برای بادران گلزنی کردند.


 
•  قشقایی شیراز 1 صنعت نفت آبادان 2

 

دومین تیمی که توانست جواز حضور در مرحله بعدی بازی ها را به دست بیاورد تیم آبادانی بود. صنعت در این بازی مجبور شد در شیراز حضور پیدا کند و با وجود اینکه اولین گل بازی را از تیم قشقایی پذیرفته بود دو بار دروازه حریف را باز کرد و دومین تیم صعود کننده به مرحله یک هشتم نام گرفت. سعید زارع در این بازی توانست تنها گل تیم قشقایی را به ثمر برساند. در سوی دیگر نیز محمد اهل شاخه با درخشش خود دبل کرد و با دو گل خود مقدمات پیروزی برابر تیم شیرازی را مهیا کرد.

 

•  سایپا 2 داماش گیلان 1

 

نارنجی پوشان در اولین بازی خود در جام حذفی برابر حریفی به میدان رفتند که سال گذشته توسط همین تیم حذف شده بودند. این بازی که پیروزی در آن برای صادقی و یارانش مهم بود در نهایت با پیروزی دو بر یک آنها مقابل تیم داماش گیلانیان به پایان رسید. محمد مهری و امیرحسین حسین زاده در این بازی گل های تیم سایپا را به ثمر رساندند و در سوی دیگر معراج تقی پور نیز توانست تنها گل گیلانی ها را به ثمر برساند.

 

1438733

 

•  نیروی زمینی 0 نود ارومیه 2

 

آذربایجانی ها در اولین بازی خود مجبور شدند به تهران بیایند و برابر تیم لیگ یکی نیروی زمینی قرار بگیرند. آنها در این بازی برای عبور از تیم تهرانی کار سختی نداشتند و در نهایت توانستند با نتیجه 2 بر 0 بر این حریف فائق بیایند. علیرضا قاسمی و وحید نعمتی دو گل تیم نود را در این دیدار به ثمر رساندند.

 

•  پاس همدان 1 تراکتور آذربایجان 2

 

یکی از حساس ترین بازی های این مرحله در همدان و بین دو تیم پاس همدان و تراکتور برگزار شد و در نهایت نیز دو بر یک به سود تیم تبریزی به پایان رسید. اشکان دژاگه و آزادی دو گل تیم تراکتور را در این دیدار به ثمر رساندند و در سوی دیگر نیز روح اله سلطانی تنها گل تیم پاس را به ثمر رساند.

 

1438288

 

•  نساجی قائمشهر 0 شهرخودرو مشهد 2

 

دیگر دیدار حساس این مرحله نیز بین دو تیم لیگ برتری شهرخودرو و نساجی برگزار شد. دیداری که در قائمشهر و در زمین شهید وطنی انجام شد و حملات زیادی که توسط دو تیم انجام می گرفت جذابیت خاصی به آن داده بود تا در نهایت شوت سنگین و راه دور اکبر صادقی تنها گل بازی را به سود مشهدی ها به دنبال داشته باشد.

 

•  گل گهر سیرجان 0 نفت مسجدسلیمان 1

 

شاگردان تارتار آخرین تیمی بودند که روز گذشته توانستند به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برسند. مسجدسلیمانی ها در این بازی روبروی گل گهر سیرجان قرار گرفتند و در نهایت با گل دقایق پایانی کار شاگردان بگوویچ را یکسره کردند.


•  ماشین سازی تبریز 0 پرسپولیس 1

 

یکی از پرحاشیه ترین بازی های یک شانزدهم نهایی همین دیدار بود که در بنیان دیزل تبریز برگزار شد. یک پنالتی گرفته شده برای پرسپولیسی ها باعث شد تا نیمکت نشینان ماشین سازی سلسله اعتراض های شدیدی کنند و به همین دلیل بازی با 11 دقیقه وقت اضافه دنبال شود و در دهمین دقیقه از همین وقت ها بود که  وحید امیری توانست گل برتری پرسپولیسی ها را به ثمر برساند.

 

1438997

 

•  فجرسپاسی 2 فولادخوزستان 2(برد سپاسی در ضربات پنالتی)

 

برخلاف آنچه تصور می شد دیدار این دو تیم یکی از زیباترین بازی های این مرحله بود. دیداری که هر دو تیم توانستند بازی جانداری ارائه دهند اما این تیم لیگ یکی سپاسی بود که در ضربات پنالتی توانست قرعه صعود را به نام خود بزند. محمدحسین کریم زاده و میلاد غریبی دو گل تیم سپاسی و در سوی دیگر امیرحسین باقرپور  وحسن بیت سعید نیز دو گل تیم فولاد را به ثمر رساندند.

 

•  خیبر خرم آباد 0 سپاهان 3


شاگردان امیر قلعه نویی برای پیروزی برابر حریف ریشه دار خود که این روزها در لیگ دسته دوم بازی می کند با یک غافلگیری بزرگ مواجه شدند و آن هم هواداران فراوان این تیم بود که شاید یکی از دلایل برد کم رنگ سپاهانی ها تا دقیقه 80 همین بود اما در 10 دقیقه پایانی دو بار دیگر نیز دروازه خرم آبادی ها را باز کردند. مرتضی منصوری، مهدی کیانی و علی قربانی سه گلزن تیم سپاهان در این دیدار بودند.  

 

•  خوشه طلایی ساوه 3 شاهین شهرداری بوشهر 3(برد شاهین در ضربات پنالتی)

 

یکی از دیدنی ترین بازی های مرحله یک شانزدهم نهایی همین دیدار بود و دو تیم پس از 120 دقیقه تساوی پرگل، به ضربات پنالتی رسیدند. اکبر صغیری، احسان پورشیخ علی و سجاد اژدر سه بازیکنی بودند که برای خوشه طلایی گلزنی کردند و بهمن سالاری(2 گل) و دانیال مومنی نیز گل های تیم شاهین شهرداری بوشهر را وارد دروازه حریف کردند.

 

•  پیکان 4 شهدای رزکان کرج 0

 

بازیکنان تیم پیکان برای کسب یک پیروزی پرگل در این دیدار کار سختی نداشتند و توانستند در دیداری آسان با گل های میلاد شیخ سلیمانی، فراز امامعلی، ماهان رحمانی و علیرضا کوشکی بر حریف خود چیره شوند.

 

•  گل ریحان البرز 1 استقلال 3

 

این بازی هم همان طور که تصور می شد یکی از سخت ترین بازی های این مرحله بود. دیداری که با گل تیم میزبان در پیش بود اما در نیمه دوم به تساوی کشیده شد و در نهایت در 30 دقیقه وقت های اضافه، تیم مهمان توانست دو بار دیگر گلزنی کند و حریف خود را از میان بردارد. محمد پاپی در این بازی تنها گل گل ریحان را به ثمر رساند و در سوی دیگر نیز، سجاد آقایی و فرشید اسماعیلی  توانستند دروازه حریف استقلال را باز کنند.

 

1438996

 

•  پارس جنوبی جم 1 ذوب آهن اصفهان 2

 

دو تیم لیگ برتری پارس جنوبی و ذوب آهن نیز بازی سختی را برای حضور در یک هشتم نهایی داشتند اما در دیداری که جنجالی هم در آن ایجاد شده بود در نهایت این شاگردان منصوریان بودند که توانستند به برتری برسند. کریستانتوس و وحید محمدزاده برای ذوبی ها و رضا خالقی فر نیز برای پارس جنوبی در این دیدار گلزنی کردند.

دیدگاه‌ها