کد خبر : 1640386 | 09 مهر 1398 ساعت 07:57 | 14.3K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت فجر؛ سکوهایی که دیگر خالی نیست

فجر سپاسی که در لیگ یک با یک امتیاز کمتر نسبت به تیم صدرنشین در رده سوم جدول قرار دارد در جام حذفی شگفتی‌ساز شد و تیم فولاد را در ضربات پنالتی شکست داد.

بازگشت فجر؛ سکوهایی که دیگر خالی نیست

به گزارش "ورزش سه"، توام با نتایج خوبی که فجر سپاسی در بازی‌های لیگ یک گرفته است تماشاگران شیرازی هم برای حمایت از این تیم به استادیوم حافظیه می‌آیند و فجر را تشویق می‌کنند تا سهم پر رنگی در بازگشت این تیم به روزهای خوب گذشته داشته باشند. یکی از تصمیمات خوب فجر که به نظر می‌رسد در نتایج خوب این تیم هم دخیل بوده برگزاری بازی‌های خانگی در استادیوم حافظیه بوده که در وسط شهر قرار دارد. بازی‌های این فصل فجر با تعداد تماشاگران بیشتری به نسبت زمان‌‍هایی برگزار می‌شود که فجر برای بازی به استادیوم پارس یا دستغیب می‌رفت.

 

سکوهای حافظیه دیگر خالی نیست و تماشاگران لیگ برتر را فریاد می‌زنند. فجر جز معدود تیم‌های نظامی باقی مانده این فوتبال است اما هم چنان برای تامین بودجه جاری خود با مشکلات دست و پنجه نرم می‌کند و به نظر می‌رسد اگر این فصل مدیران شهری و استانی تعریف درستی برای حمایت از فجر داشته باشند این تیم می‌تواند صعود به لیگ برتر را برنامه‌ریزی کند. با مربیگری داوود مهابادی که پیش از این همراه با گهر به لیگ برتر صعود کرده بود و به همراه مس رفسنجان هم تا صعود به لیگ برتر فاصله‌ایی نداشت.

 

1439084

 

نکته جالب توجه در مورد تیم فجر سپاسی اینکه در لیگ یک با 11 گل زده تهاجمی‌ترین تیم است و در بازی با فولاد هم ارائه‌گر بازی تهاجمی بود بطوری‌که بازی این تیم در برابر فولاد در وقت‌های قانونی و اضافه 4 گل به همراه داشت. طبیعتا موفقیت در فوتبال تهاجمی نهفته است و تیم فجر می‌رود که با ارائه بازی‌های تهاجمی چالش صعود به لیگ برتر را تجربه کند. هر چند که تا پایان راه زیادی باقی مانده است.

 

عکس: امین فائزی

دیدگاه‌ها