کد خبر : 1640389 | 09 مهر 1398 ساعت 08:11 | 46.9K بازدید | 0 دیدگاه

شاگردانی که این‌بار بی‌شرمانه بازی نکردند (عکس)

شاهین شهرداری بوشهر که در بازی قبلی بازی 2-2 در برابر ماشین سازی را با باخت 4-2 به پایان برد، این بار در جام حذفی باخت 2-0 را در نهایت به تساوی 3-3 تبدیل کرد و در ضربات پنالتی پیروز شد.

شاگردانی که این‌بار بی‌شرمانه بازی نکردند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، جدال تیم خوشه طلایی صدرنشین لیگ یک با مربیگری محسن عاشوری و شاهین شهرداری بوشهر با هدایت عبدالله ویسی یکی از بازی‌های زیبای جام حذفی بود که در استادیوم یادگار امام قم برگزار شد. جایی که هم برای تیم خوشه طلایی غریب بود و هم شاهین شهرداری بوشهر. خوشه طلایی چون استادیوم ندارد مجبور است در قم بازی کند. بازی ابتدا دو بر صفر به سود تیم خوشه طلایی پیش می‌رفت که در نهایت 2-2 مساوی شد. دو تیم در وقت‌های اضافه هم به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافتند و ضربات پنالتی برنده بازی را مشخص کرد که در ضربات پنالتی شاگردان عبدالله ویسی بهتر عمل کردند و برنده شدند.

 

عبدالله ویسی که در پایان بازی با ماشین سازی از بازی بی‌شرمانه بازیکنانش صحبت کرده بود این‌بار و در بازی با خوشه طلایی آنها را ستود چرا که کامبک خوبی زدند و بازی دو بر صفر باخته را با پیروزی به پایان بردند. با وجود درخواست باشگاه شاهین شهرداری بوشهر از عبدالله ویسی مبنی بر اینکه بازیکن کم کار را کنار بگذارد، سرمربی شاهین دست به اخراج هیچ بازیکنی نزد و این تصمیم نشان می‌دهد که عبدالله اشتباه خود را در مصاحبه با یک اشتباه دیگر جبران نکرد که این قطعا رفتار درستی است.

 

شاهین حالا با برد در برابر خوشه طلایی از بحران خارج شد و تلاش می‌کند در بازی با فولاد اولین پیروزی خود را دشت کند. تیمی که با پرداخت 20 درصد از مبالغ قرارداد بازیکنان به تعهدات خود در زمینه مسایل مالی عمل کرد و به نظر می‌رسد خبرهایی که از مشکلات مالی این تیم به گوش می‌رسد دور از واقعیت است.

 

عکاس: مهدی جعفری

 

1439087

 

1439088

دیدگاه‌ها