کد خبر : 1640402 | 09 مهر 1398 ساعت 09:02 | 34.1K بازدید | 0 دیدگاه

شادی ویژه ترابی پس از 101 دقیقه تلاش (عکس)

این تصویری است که نشان می‌دهد پیروزی با گل لحظه آخری امیری چه لذت و البته اهمیتی برای پرسپولیسی‌ها داشته است.

به گزارش "ورزش سه"، سوت پایان بازی که زده شد، عده‌ایی از بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس سجده شکر به جای آوردند و چند نفر هم دست‌هایشان را به سوی آسمان دراز کرده و به راز و نیاز پرداختند. در این بین بودند ستاره‌هایی نظیر مهدی ترابی، وحید امیری، علی علیپور، بشار رسن، شجاع خلیل‌زاده و مهدی شیری که با مشت‌های گره کرده به سوی هواداران پرسپولیس رفتند تا شادی این برد را با آن‌ها تقسیم کنند.

 

پرسپولیسی‌ها در این بازی تلاش زیادی انجام دادند و در طول مسابقه توپ و میدان را در اختیار داشتند. آن‌ها موقعیت‌هایی نیز خلق کردند اما در گلزنی حتی از روی نقطه پنالتی هم ناکام بودند. مهدی ترابی یکی از مهره‌های درخشان تیم کالدرون در تبریز بود که باوجود حضور دائمی در زمین حریف، 84 درصد پاس صحیح را به ثبت رساند. او همچنین چند دریبل زد و 2 شوت به دروازه نیز داشت.

 

هافبک ملی‌پوش تیم پرسپولیس که یکی از بهترین بازیکنان این تیم در یک سال اخیر بوده، در موقعیت‌سازی هم موفق ظاهر شد و نشان داد که فوتبالیست ارزشمندی برای قرمزهای تهران است. او حالا وظیفه سخت دیگری را در مشهد پیش رو خواهد داشت و آن هم ایجاد فرصت گلزنی پرتعداد برای علی علیپور است؛ به طوری که مهاجم شماره 70 تیم چاره‌ایی جز گلزنی نداشته باشد.

 

 

1439110

دیدگاه‌ها