کد خبر : 1640411 | 09 مهر 1398 ساعت 09:40 | 13.8K بازدید | 0 دیدگاه

تقدیر اونای امری از کاپیتان جدید توپچی‌ها

اونای امری، سرمربی آرسنال بعد از تساوی دیشب تیمش مقابل منچستریونایتد از عملکرد تیمش راضی بود و به خصوص از نقش گرانیت ژاکا، کاپیتان جدید توپچی‌ها در این بازی تقدیر کرد.

تقدیر اونای امری از کاپیتان جدید توپچی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال دیشب در هفته هفتم لیگ برتر در خانه منچستریونایتد، اولدترافورد، به مصاف این تیم رفت و در پایان بازی به نتیجه تساوی 1-1 دست یافت تا در پایان هفته هفتم با دوازده امتیاز در رتبه چهارم جدول لیگ برتر قرار بگیرد. اونای امری، سرمربی توپچی‌ها در پایان بازی از عملکرد کلی تیمش در این بازی ابراز رضایت کرده و به خصوص از نقش گرانیت ژاکا، کاپیتان جدید تیمش در این بازی تمجید کرد.

 

1439146

 

اونای امری در پایان بازی گفت: "گرانیت ژاکا در این بازی تعهد زیادی از خود نشان داد. ژاکا امروز به عقب برمی‌گشت و من در این فصل اولین‌بار بود که چنین چیزی از او می‌دیدم و عملکردش از این نظر عالی بود".

 

اونای امری همچنین از بازیکن جوان تیمش بوکایو ساکا که در این بازی به دلیل مصدومیت الکساندر لاکازت به میدان فرستاده شده بود و توانست پاس گل تیمش را بدهد تمجید کرد و درباره او گفت: "بوکایو ساکا در حال تلاش کردن و پیشرفت کردن است و هر بازی‌ایی که به میدان می‌رود پخته‌تر می‌شود. با تلاشی که او می‌کند نتایجی که به‌دست می‌آورد طبیعی است. او به ما کمک می‌کند و حالا به یک بازیکن مهم برای آرسنال تبدیل شده است".

 

امری همچنین درباره گل تیمش که ابتدا توسط کمک‌داور آفساید اعلام شد ولی با بررسی صحنه توسط داور با استفاده از VAR مورد پذیرش قرار گرفت از تصمیم داور حمایت کرده و گفت مشخص بوده که آن توپ در موقعیت غیرآفساید وارد دروازه یونایتد شده است.

 

امری درباره گل پیر امریک اوبامیانگ گفت: "برای من خیلی واضح بود که گل درست است. وقتی VAR درباره یک صحنه نظر می‌دهد در درستی آن هیچ شکی باقی نمی‌ماند. ولی داور باید تا پایان حرکت ما صبر می‌کرد و بعد از آن پرچم می‌زد و بعد هم به سراغ VAR می‌رفت و صحنه را بررسی می‌کرد. البته امسال اولین‌بار است که ما و داورها با این سیستم کار می‌کنیم و اینها طبیعی است. من از همان اول فصل جدید لیگ برتر گفتم استفاده از VAR اتفاق مثبتی است".  

 

 

دیدگاه‌ها