کد خبر : 1640413 | 09 مهر 1398 ساعت 09:39 | 37K بازدید | 0 دیدگاه

گابریل در قسمت آخر گذرگاه سرنوشت ساز؛

کالدرون همه چیز را زیر نظر دارد (عکس)

حالا با پیروزی مقابل ماشین سازی و صعود به یک هشتم نهایی جام حذفی، پرسپولیسی‌ها به مصاف پدیده خواهند رفت؛ تیمی که صدر را از دست داده و در خانه به چیزی جز پیروزی راضی نخواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، تیم پرسپولیس در حالی از سد ماشین سازی گذشت که تعویض‌های این تیم تا دقیقه 74 به پایان رسیدند. کالدرون از دقیقه 64 و با آوردن علیپور نشان داد که می‌خواهد بر تجربه تیمش بیفزاید و این روند را با حضور انصاری و نوراللهی ادامه داد. او هر دو مهاجم تیمش را تعویض کرد تا نشان دهد از نمایش آن‌ها رضایت ندارد و شاید اگر یک تعویض دیگر و یک مهاجم تازه نفس‌تر داشت، درباره علیپور نیز تجدید نظر می‌کرد.

 

کالدرون برخلاف برانکو تلاش می‌کند تا با ورود بازیکنان تازه‌نفس، تیمش را شاداب‌تر کند و روند بازی را به این شکل تغییر دهد. به جز بازی با سپاهان، او همیشه در نیمه دوم موفق بوده و 4 پیروزی را کسب کرده تا ثابت کند با همین تعویض‌ها می‌تواند تیمش را به پیروزی برساند.

 

نمایشِ پرسپولیس کالدرون اگر چه انتقادبرانگیز بوده اما این مربی کهنه‌کار فعلا با عنوان مدافع قهرمانی از گذرگاه سخت ابتدای فصل به سلامت عبور کرده و حالا اگر بتواند دیدار با شهر خودرو را نیز به نفع خود خاتمه دهد، به وضعیت بهتری خواهد رسید. سرخپوشان پس از شهر خودرو، باید در مقابل پیکان قرار بگیرند و سپس با شاهین بوشهر قعر جدولی دیدار خواهند داشت و به نوعی پس از چند بازی پرفشار و سخت، مسابقاتی به مراتب آسان‌تر را برگزار خواهند کرد.

 

1439148

دیدگاه‌ها