کد خبر : 1640418 | 09 مهر 1398 ساعت 10:00 | 13.5K بازدید | 0 دیدگاه

اعتراض دخیا به کمک‌داور بازی یونایتد-آرسنال

داوید دخیا، دروازه‌بان منچستریونایتد می‌گوید کمک‌داور بازی دیشب این تیم مقابل آرسنال روی صحنه گل اوبامیانگ با بلند کردن پرچم خود باعث حواس‌پرتی خط دفاعی یونایتد شده و در این گل نقش داشته.

اعتراض دخیا به کمک‌داور بازی یونایتد-آرسنال

به گزارش "ورزش سه"،  داوید دخیا، دروازه‌بان منچستریونایتد که دیشب در بازی این تیم مقابل آرسنال در دقیقه 58 دروازه‌اش را توسط اوبامیانگ ستاره آرسنال باز شده دید، می‌گوید بلند کردن پرچم آفساید توسط کمک‌داور در آن صحنه نقش مهمی در به ثمر رسیدن گل داشته.

 

1439161

 

درحالی‌که اوبامیانگ دروازه یونایتد را باز کرد کمک‌داور پرچم زده و اعلام آفساید کرد ولی داور وسط بعد از بررسی صحنه توسط VAR حکم به درست بودن گل داد. دخیا بعد از بازی از حرکت کمک‌داور عصبانی بود و می‌گفت پرچم زدن او حواس خط دفاعی یونایتد و او را پرت کرده و دو امتیاز شیرین را از یونایتد دریغ کرده است.

 

دخیا در این باره گفت: "بله شکی نیست که حواس ما پرت شد. اگر کمک‌داور پرچمش را پایین نگه می‌داشت... همه می‌دانیم که حالا VAR هم وجود دارد و اگر صحنه آفساید باشد بعدا با بررسی توسط VAR می‌تواند اعلام شود".

 

دروازه‌بان یونایتد در ادامه گفت: "دیگر نمی‌دانم چه باید بگویم. ما فقط باید روی بازی خودمان تمرکز داشته باشیم و باید از اشتباهات‌مان درس بگیریم. در آن صحنه مرتکب اشتباه بزرگی شدیم و یک گل مهم را به حریف واگذار کردیم".

 

دیدگاه‌ها