کد خبر : 1640433 | 09 مهر 1398 ساعت 11:00 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

بدترین شروع فصل یونایتد در 30 سال اخیر

منچستریونایتد با تساوی خانگی دیشب مقابل آرسنال به رکورد بدترین شروع فصل لیگ در سی سال اخیر دست یافت تا اوله گنار سولسشر مربی این تیم بیش از پیش تحت فشار قرار گیرد.

بدترین شروع فصل یونایتد در 30 سال اخیر

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد دیشب در خانه‌اش اولدترافورد در هفته هفتم فصل جدید لیگ برتر مقابل آرسنال قرار گرفت و نتوانست از سد این رقیب سنتی خود عبور کند و به تساوی 1-1 در خانه‌اش رضایت داد. به این ترتیب یونایتدی‌ها به رکورد بدترین شروع فصل لیگ در سی سال اخیر تاریخ خود دست یافتند.

 

1439120

 

در شبی که بدی آب و هوا هم بر کیفیت بازی دو تیم تاثیرگذار بود شیاطین سرخ بازی بی‌کیفیتی ارائه دادند تا هیچ توجیهی برای عملکردشان در این بازی نداشته باشند. اوله گنار سولسشر و شاگردانش بعد از گذشت هفت هفته از فصل جدید تنها دو بار موفق به کسب پیروزی شده‌ و 9 امتیاز اندوخته‌اند. دو پیروزی یونایتد مقابل لسترسیتی و چلسی بوده که تیم‌های قدرتمندی به حساب می‌آیند ولی یونایتد در عین حال به تیم‌هایی مثل وستهام و کریستال پالاس باخته است.

 

منچستریونایتد در تاریخ خود آخرین باری که بعد از هفت هفته تنها موفق به اندوختن 9 امتیاز شده بوده فصل 1989-1990 بوده یعنی در سی سال گذشته شیاطین سرخ هرگز فصل را این‌چنین بد آغاز نکرده‌ بودند. با توجه به این آمار ناامیدکننده و فشارهای فزاینده بر روی سولسشر باید دید آینده شیاطین سرخ در هفته‌های آینده چه خواهد بود؟

 

دیدگاه‌ها