کد خبر : 1640445 | 09 مهر 1398 ساعت 11:43 | 16.4K بازدید | 0 دیدگاه

انتقاد اشمایکل از پوگبا: او بچه‌ دردسرساز یونایتد است

پیتر اشمایکل، دروازه‌بان سابق و اسطوره منچستریونایتد از پل پوگبا ستاره فرانسوی این تیم به عنوان بچه دردسرساز تیم یاد کرده و می‌گوید این باشگاه باید موقعیت او را در تیم روشن کند.

انتقاد اشمایکل از پوگبا: او بچه‌ دردسرساز یونایتد است

به گزارش "ورزش سه"، پیتر اشمایکل، اسطوره دانمارکی منچستریونایتد و دروازه‌بان سابق این تیم از عملکرد پل پوگبا در دیدار دیشب یونایتد و آرسنال انتقاد کرده و از او با عنوان بچه دردسرساز تیم اوله گنار سولسشر یاد کرد.

 

1439208

 

یونایتد دیشب در اولدترافورد در بازی‌ایی که فقدان خلاقیت به خصوص در خط میانی این تیم مشهود بود در مقابل آرسنال به تساوی 1-1 دست یافت تا شیاطین سرخ بدترین شروع فصل خود در سی سال اخیر را تجربه کنند. پوگبا که در طول تابستان شایعات زیادی درباره خروجش از یونایتد مطرح بود در این بازی عملکرد ضعیفی داشت و همین باعث شد اشمایکل به انتقاد از او پرداخته و خواهان تغییر موضع باشگاه نسبت به ستاره فرانسوی باشد.

 

اشمایکل در این باره گفت: "پوگبا خیلی در عمق بازی می‌کند و من متوجه نمی‌شوم نقش او در تیم فعلی یونایتد چیست. حتی وقتی سولسشر تعویض‌هایی کرد و پوگبا را جلوتر کشید باز هم اتفاق خاصی نیفتاد. قبول دارم که پوگبا در این بازی دو پاس خیلی خوب داد ولی تنها عملکرد مثبت او همین دو پاس بود نه مثلا پانزده پاس خوب. من این را مشکل می‌بینم چون پوگبا هر کاری می‌کند توجه‌ها را به خود جلب می‌کند و به نوعی به بچه دردسرساز یونایتد تبدیل شده است".

 

اسطوره دانمارکی یونایتد در ادامه گفت: "وقتی شما بازیکنی را دارید که اینقدر مورد توجه رسانه‌ها و مطبوعات است باید هم برای شما و هم برای او روشن باشد که نقشش در تیم چیست. او باید بداند که برای یونایتد چه کار باید انجام دهد؟ او در حال حاضر از این بابت وضعیت روشنی ندارد و من درک نمی‌کنم علت این به هم ریختگی چیست. پوگبا در نیمه اول عملا خودش را پنهان می‌کرد ولی در نیمه دوم از این نظر کمی بهتر شد. یونایتد باید نقش او را مشخص کند و این را به همه بازیکنان اعلام کند تا تکلیف تیم در میدان مشخص باشد".

 

دیدگاه‌ها