کد خبر : 1640449 | 09 مهر 1398 ساعت 12:09 | 14.7K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت غریبی با گلزنی مقابل فولاد (عکس)

میلاد غریبی با درخشش در بازی با فولاد خوزستان نشان داد که همچنان حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته تیم‌های فجر سپاسی و فولاد خوزستان در ورزشگاه حافظیه شیراز به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم فجر موفق شد با پیروزی در ضربات پنالتی به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی صعود کند.


اما نکته جالب این بازی درخشش فوق‌ستاره سال‌های نه چندان دور فوتبال ایران بود، میلاد غریبی که چند سال قبل و در نبرد سایپا- سپاهان آن‌قدر خوش درخشید که علاوه بر پیروزی 2-1 تیمش برابر سپاهان نام خود را نیز در فوتبال ایران جا بیندازد.


حضور در پرسپولیس در زمان علی دایی نوید این را می‌داد که ستاره گچسارانی فوتبال ایران روز به روز درخشان‌تر شود اما قسمت برای این بازیکن جور دیگری نوشته شده بود.

 

1439213


غریبی از پرسپولیس ابتدا به ذوب‌آهن و سپس به پدیده مشهد رفت اما به یک‌باره از نظرها غیب شد و نزدیک به دوسال کسی از او خبر خاصی نداشت، انتشار یک کلیپ ویدیویی با خوانندگی میلاد غریبی در فضای اینستاگرام تنها خبر مخاطبان از وی در رسانه‌ها بود.


میلاد با استعداد عجیب و غریب می‌رفت تا آن استعداد را به ورطه نابودی بکشاند اما حضور در فجر سپاسی از فصل پیش رو کردن شانس دوباره به این بازیکن بود تا بتواند باز هم نشان دهد حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. او روز گذشته با یک ضربه آزاد فوق‌العاده دیدنی دروازه فولاد خوزستان را باز کرد تا بازی را به تساوی بکشاند. البته این تمام هنر غریبی نبود، میلاد اولین پنالتی پرشیا را با خونسردی کامل و به زیبایی وارد دروازه احسان مرادیان کرد تا روحیه شیرازی ها با توجه به از دست رفتن پنالتی شیمبا و گل زدن پنالتی غریبی بیش از پیش شود.


امیدوارم که غریبی از گذشته خود درس گرفته باشد و باز هم او را در بالاترین سطح فوتبال ایران ببینیم و از تکنیک ناب و استعداد کم‌نظیرش لذت ببریم.


عکس: علی پرویزی، برنانیوز

 

1439214

دیدگاه‌ها