کد خبر : 1640454 | 09 مهر 1398 ساعت 12:20 | 23.8K بازدید | 0 دیدگاه

انتقاد هواداران آرسنال از ژاکا: سرت را ندزد کاپیتان!

هواداران آرسنال از جا خالی دادن گرانیت ژاکا در مقابل شوت اسکات مک‌تومینای، بازیکن منچستریونایتد که به گل این تیم ختم شد عصبانی هستند و ژاکا را به شدت مورد انتقاد قرار داده‌اند.

انتقاد هواداران آرسنال از ژاکا: سرت را ندزد کاپیتان!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از تساوی دیشب آرسنال مقابل منچستریونایتد که با نتیجه 1-1 بدست آمد هواداران این تیم از گرانیت ژاکا، بازیکن تیم‌شان که چند روز پیش به عنوان کاپیتان جدید تیم انتخاب شده به شدت انتقاد کرده و او را عامل اصلی دریافت گل اول بازی دیشب می‌دانند.

 

در بازی دیشب درحالیکه نیمه اول در حال به پایان رسیدن بود، اسکات مک‌تومینای بازیکن منچستریونایتد از حاشیه محوطه جریمه شوتی به سمت دروازه آرسنال شلیک کرد. در این صحنه به نظر می‌رسید ژاکا برای اینکه توپ به سرش اصابت نکند جاخالی می‌دهد. شوت مک‌تومینای در ادامه راه خود با عبور از ژاکا وارد دروازه توپچی‌ها شد تا کاپیتان آرسنال با انتقاد شدید هواداران این تیم روبرو شود.

 

1439220

 

هواداران آرسنال به صحنه‌ایی اشاره می‌کنند که بعد از به ثمر رسیدن گل تساوی آرسنال توسط پیر امریک اوبامیانگ، ژاکا به هم‌تیمی‌هایش می‌گوید سرهای خود را بالا نگه دارند. هواداران توپچی‌ها می‌گویند کسی که خودش در مقابل یک شوت جاخالی داده و سرش را دزدیده نمی‌تواند به دیگران بگوید سرشان را بالا نگه دارند.

 

1439219

 

دو کارشناس شبکه اسکای اسپورتز انگلیس، روی کین و جیمی کاراگر هم درباره گل منچستریونایتد معتقد بودند ژاکا می‌توانسته در مقابل این توپ بهتر کار کند و مانع از به ثمر رسیدن آن گل بشود. هر چند این دو کارشناس از به کار بردن اصطلاح جا خالی دادن عمدی توسط ژاکا خودداری کردند.

 

1439221

 

دیدگاه‌ها