کد خبر : 1640491 | 09 مهر 1398 ساعت 14:35 | 23.3K بازدید | 0 دیدگاه

اسطوره توپچی ها

گوندوزی را کاپیتان آرسنال کنید!

یان رایت، بازیکن دهه 90 باشگاه آرسنال، معتقد است که متئو گندوزی شایسته بستن بازوبند کاپیتانی آرسنال است.

گوندوزی را کاپیتان آرسنال کنید!

به گزارش "ورزش سه"، دیشب در حالی بازی بین دو تیم منچستر یونایتد و آرسنال با تساوی 1-1 به پایان رسید که گل یونایتد روی اشتباه عجیب گرانیت ژاکا،هافبک سوئیسی آرسنال، به دست آمد. ژاکا که می توانست با قرار دادن سر خود جلوی شوت مک تومینای مانع گلزنی یونایتد شود، در حرکتی عجیب سر خود را کنار کشید تا دروازه لنو باز شود. اتفاقی که حالا با انتقادهای فراوانی از ژاکا همراه بوده و بسیاری او را لایق کاپیتانی توپچی ها نمی دانند.

 

 

1439050

 


پیش از شروع فصل یک رای گیری برای تعیین کاپیتان آرسنال انجام شد و پس از آن ژاکا این عنوان را از آن خود کرد.
در همین رابطه یان رایت،اسطوره انگلیسی دهه 90 آرسنال، در مصاحبه ای از کاپیتانی ژاکا به عنوان حرکتی دیوانه وار یاد کرد. رایت معتقد است بهترین گزینه برای کاپیتانی آرسنال متئو گوندوزی است اما اونای امری، سرمربی توپچی ها،  به اندازه کافی برای گرفتن تصمیم های بزرگ قوی نیست.

 

 

1439282

 


یان رایت در ادامه گفت: "اگر شما به دنبال بهترین گزینه برای کاپیتانی آرسنال هستید، متئو گوندوزی برای این موضوع فوق العاده است. او کسی است که تیم را به سمت جلو سوق می دهد. 
در ابتدا که او به آرسنال آمد بازی های زیادی برای این تیم انجام داد. در حالی که من ابتدا فکر می کردم او زیاد تر از حد بازی می کند اما حالا نظر من تغییر کرده است. او کسی است که کنترل بازی را به طور کامل در اختیار می گیرد. او به خوبی خود را به فضاهای خالی می رساند و همین موضوع نیز در بازی با تاتنهام به درخشش اوبامیانگ کمک زیادی کرد. به نظر من با وجود او ژاکا و اوبامیانگ نباید کاپیتان تیم باشند.
تونی آدامز وقتی که تنها 20 ساله بود به عنوان کاپیتان آرسنال انتخاب شد. موضوعی که به نظر من می تواند برای گوندوزی نیز رخ دهد اما اونای امری نشان داده که توانایی گرفتن تصمیم های بزرگ را ندارد.
وقتی می بینم که او چگونه تیم را رهبری می کند و به سمت جلو سوق می دهد اما کاپیتان تیم نیست بسیار تعجب می کنم. این واقعا تصمیمی دیوانه وار است."


گوندوزی در تابستان 2018 به عنوان یک بازیکن ناشناخته به آرسنال پیوست اما تا کنون عملکرد فوق العاده ای در ترکیب این تیم داشته است.

دیدگاه‌ها