کد خبر : 1640493 | 09 مهر 1398 ساعت 14:46 | 27.3K بازدید | 0 دیدگاه

روی کین:

پوگبا ناامیدکننده است؛ خیلی خیلی بد

اسطوره باشگاه منچستر این ادعا که پل پوگبا بهترین بازیکن حال حاضر این باشگاه است را رد کرد.

پوگبا ناامیدکننده است؛ خیلی خیلی بد

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد شب گذشته در اولدترافورد با تساوی 1-1 برابر آرسنال متوقف شد تا ضعیف‌ترین شروع تاریخ این باشگاه پس از هفت هفته از لیگ برتر به ثبت برسد.

 

 

1439288

 

 

پل پوگبا که هفته گذشته با رفع مصدومیت در جام اتحادیه به میادین برگشته بود، شب گذشته نتوانست نمایش قابل توجهی را ارائه دهد. پوگبا را بهترین بازیکن حال حاضر شیاطین سرخ می‌دانند ولی روی کین با این عقیده مخالف است: «می‌گویند که پوگبا بهترین بازیکن یونایتد است. این ادعا مزخرف است. او ناامیدکننده است؛ خیلی خیلی بد.»

 

 

1426626

 

 

گری نویل دیگر اسطوره یونایتد نیز که همراه کین در اسکای اسپورتس به کارشناسی بازی‌های می‌پردازد، در مورد پوگبا گفت: «سولسشر هم نمی‌خواهد در شش یا هشت ماه آینده با این پوگبا ادامه دهد ولی وقتی یک بازیکن علنا در مصاحبه با رسانه‌ها از تمایلش برای جدایی از یونایتد صحبت می‌کند و از طریق مدیر برنامه‌هایش باشگاه را تحت فشار می‌گذارد، در مورد او چه کاری می‌توان انجام داد؟

معتقدم سران باشگاه نباید پوگبا را حفظ می‌کردند ولی از یک طرف هم درک می‌کنم که نمی‌خواستند بدون جانشین، او را از دست بدهند. معتقدم همان اتفاقی که برای الکسیس سانچس در یونایتد افتاد، برای پوگبا نیز رخ خواهد داد. سانچس خوشحال نبود و پوگبا هم از بازی در یونایتد خوشحال نیست. شرایط به گونه‌ایی شده است که از خود سوال می‌کنیم با این پوگبا چه باید بکنیم؟»

 

 

دیدگاه‌ها