کد خبر : 1640496 | 09 مهر 1398 ساعت 15:03 | 16.7K بازدید | 0 دیدگاه

خیال راحت دنیزلی از خط دفاعی تراکتور

عملکرد مثبت اسدی و موسوی در خط دفاعی خیال دنیزلی را از بابت کمبود بازیکن در این پست راحت کرده است.

قبل از شروع مسابقات کمبود بازیکن در خط دفاعی تراکتور یکی از بزرگترین دغدغه‌های دنیزلی در تراکتور بود. تراکتور که تمامی یاران دفاعی خود را از دست داده بود با جذب خانزاده و مسیح زاهدی در کنار ایمان سلیمی برای قلب خط دفاعی خود به دنبال نفر چهارم بود که مسیج زاهدی نیز از این تیم جدا شد و تنها سلیمی و خانزاده ماندند تا این نگرانی به‌وجود آید که با مصدومیت هر کدام از این مدافعان چه کسی جایگزین آنها خواهد شد؟ هفته گذشته خانزاده مصدوم شد و تراکتور و دنیزلی ماندند و ایمان سلیمی و این سوال که کدام بازیکن جایگزین خانزاده مصدوم باید بشود؟ دنیزلی اسدی را که مرد اول تدافعی خط هافبک بود را به یک خط عقب‌تر برد و او را به‌عنوان یک مدافع وسط در کنار ایمان سلیمی بازی داد و آنچه در جریان بازی دیده شد رفع تمام دغدغه‌های هواداران بود و تراکتور با عملکرد مثبت خود در خط دفاعی خیال دنیزلی را راحت کرده است.

 

همین موضوع در سمت راست دفاعی نیز تبدیل به یک دغدغه بزرگ شده بود و احمد موسوی تنها بازیکن این پست بود و نیاز به جذب یک بازیکن دیگر برای این پست دیده می‌شد. اما دغدغه قبل از شروع لیگ، با مصدومیت موسوی تبدیل به یک مشکل شد تا دنیزلی که تخصص خاصی در استفاده از نفرات در پست‌های مختلف و غیرتخصصی دارد در دیدار دوستانه با نود ارومیه دست روی یک فوروارد جوان به نام تیکدری گذاشته و از او به‌عنوان دفاع راست استفاده کند. اکنون احمد موسوی با کنار گذاشتن مصدومیت به آمادگی رسیده و دنیزلی در دیدار با پاس از او در سمت راست دفاعی استفاده کرد و این بازیکن نیز همچون اسدی در قلب خط دفاعی یکی از بهترین‌های تراکتور بود. او توانست با توپ‌گیری و دفع‌های موفق و حرکت‌های سریع دفاع به حمله و هماهنگی با اشکان دژاگه باعث شود که سمت راست تهاجمی تراکتور مخصوصا در نیمه دوم سر حال‌تر و خطرناک‌تر شود.

 

عملکرد اسدی و موسوی در خط دفاعی باعث شد تا دنیزلی از بابت خط دفاعی تیم‌اش خیالی آسوده داشته باشد. او می‌داند که در کوران مسابقات، کمبود بازیکنی را احساس نخواهد کرد و اکنون تراکتور در هر پست خود دو بازیکن آماده و سرحال را در اختیار دارد تا در انتخاب‌های خود دستی باز داشته باشد.

 

1439290

دیدگاه‌ها