کد خبر : 1640503 | 09 مهر 1398 ساعت 15:20 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

وضعیت بلیت‌فروشی دیدار شهر خودرو-پرسپولیس

حق تقدم تماشای بازی مشهد با تماشاگران وفادار!

بلیت‌فروشی دیدار تیم‌های شهر خودرو و پرسپولیس از روز گذشته به‌صورت الکترونیک آغاز شده است.

به گزارش "ورزش سه"، فوتبال‌دوستان مشهدی برای تماشای حساس‌ترین دیدار هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر غربال شده‌اند! به این ترتیب که در حال حاضر صرفا افرادی می‌توانند بلیت دیدار تیم‌های شهر خودرو و پرسپولیس را تهیه کنند که با کد ملی خود حداقل بلیت یکی از دو دیدار قبلی شاگردان یحیی را خریداری و از نزدیک تماشا کرده باشند و چنانچه فردی بخواهد برای اولین بار در فصل جدید برای تماشای بازی فوتبال به ورزشگاه امام رضای مشهد برود فعلا برایش مقدور نیست.

 

بدین ترتیب طرفداران شهر خودرو که وفاداری خود را در بازی‌های گذشته به تیم شهرشان نشان داده‌اند با آسودگی خاطر می‌توانند بلیت جدال حساس شاگردان یحیی گل‌محمدی و شاگردان کالدرون را خریداری کنند.

 

البته هم اکنون فقط بلیت‌های ۱۵ هزار تومانی جایگاه میزبان قابل خریداری هستند و بلیت طرفداران تیم میهمان و جایگاه ویژه که احتمالا قیمت‌های متفاوت و بیشتری هم خواهند داشت و تعدادشان نیز محدود خواهد بود از روز ۵شنبه به فروش خواهند رسید.

 

در همین رابطه سرهنگ نگهبان، معاون عملیات فرماندهی نیروی انتظامی استان خراسان رضوی با اعلام اینکه درب‌های ورزشگاه از ساعت ۱۰ صبح به روی هواداران باز خواهد شد، به فوتبال‌دوستان هشداری هم داده است. او گفت: تجمع افراد فاقد بلیت در مقابل ورزشگاه ممنوع است و با این افراد برخورد خواهد شد.

 

گفتنی است بازی تیم‌های شهر خودرو و پرسپولیس روز جمعه و از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه امام رضای مشهد آغاز خواهد شد.

 

1439293

 

1439294

دیدگاه‌ها