کد خبر : 1640511 | 09 مهر 1398 ساعت 15:50 | 18.5K بازدید | 0 دیدگاه

مینیوله:

هازارد سوپراستار است؛ به او زمان بدهید

دروازه‌‌بان سابق لیورپول و حال حاضر بروژ اطمینان دارد که ادن هازارد به ستاره‌ایی بزرگ برای رئال و هوادارانش بدل خواهد شد.

هازارد سوپراستار است؛ به او زمان بدهید

به گزارش "ورزش سه"، رئال در فصل جاری هفت بازی در همه رقابت‌ها انجام داده و ادن هازارد خرید کهکشانی جدید این تیم در 4 بازی به میدان رفته است. ستاره بلژیکی بر خلاف انتظارات ندرخشیده و هنوز نه گل زده و نه پاس گل داده است. انتظارات از او بالاست و به همین دلیل انتقادهای زیادی متوجه او شده است. زین‌الدین زیدان در دو نشست خبری اخیر خود سعی در محافظت از هازارد داشته و معتقد است او به زمان نیاز دارد.

 

 

1434436

 

 

سیمون مینیوله گلر بروژ که امشب باید برابر رئال قرار بگیرد، در مورد هازارد گفت: «او یک ستاره جهانی و یک سوپراستار است. من خیلی خوب می‌دانم که ادن چه کیفیتی دارد و چطور می‌تواند در بالاترین سطح بازی کند. او وارد تیمی جدید شده و نیاز به زمان دارد ولی اطمینان دارم که برای رئال می‌درخشد و به ستاره‌ایی بزرگ تبدیل می‌شود.»

 

مینیوله در مورد تیبو کورتوا گلر بلژیکی رئال نیز گفت: «کورتوا پس از شکست رئال از پی اس جی شرایط سختی داشت اما در هفته‌های اخیر به روزهای خوبش برگشته است. او یک دروازه‌بان در کلاس جهانی است و ارزش‌هایش را همیشه ثابت می‌کند.»

 

بازی با رئال:« واقعیت این است که هیچ زمانی برای رویارویی با رئال خوب نیست. آنها تیم فوق‌العاده باکیفیتی هستند. می‌دانیم که بازی دشواری خواهد شد و به خصوص که بازی هم در برنابئو خواهد بود. آنها بهتر شده‌اند و ما این را می‌دانیم ولی ما هم تیم خوبی داریم و از پیش بازنده نیستیم. بازیکنانی داریم که بتوانند به رئال ضربه بزنند.»

 

 

1419632

 

دیدگاه‌ها