کد خبر : 1640513 | 09 مهر 1398 ساعت 16:02 | 12.4K بازدید | 0 دیدگاه

گریزمان به دنبال پایان رکورد منفی یک ساله

آخرین باری که آنتوان گریزمان، ستاره فرانسوی بارسلونا، موفق شد در لیگ قهرمانان اروپا گلزنی کند به دور گروهی فصل گذشته این رقابت‌ها باز می‌گردد.

گریزمان به دنبال پایان رکورد منفی یک ساله

به گزارش "ورزش سه"، آنتوان گریزمان که در تابستان از اتلتیکو مادرید به بارسلونا پیوست، از ابتدای حضورش در این تیم کار ساده‌ایی را نداشته است. او هرچند طی هفته‌های اخیر نشانه‌هایی از هماهنگی با لوئیس سوارز را از خود نمایان کرده است اما هنوز با دوران اوج خود در رئال سوسیداد و اتلتیکو مادرید فاصله فراوانی دارد.

 

 

1429401

 


با این وجود کیفیت گریزمان برای باشگاه بارسلونا ثابت شده است و چیزی که برای باشگاه مطرح است، دادن زمان به او برای ایجاد هماهنگی بیشتر است. هواداران بارسلونا معتقد هستند که با تثبیت مثلث مسی، سوارز و گریزمان در ترکیب آبی اناری‌ها، این ستاره فرانسوی می‌تواند خود را بیش از پیش هم نشان دهد. هر چند که او در عدم حضور مسی و سوارز هم موفق به زدن دو گل در بازی مقابل بتیس شده بود.


حالا و با شروع لیگ قهرمانان اروپا  بهترین موقعیت برای گریزمان پیش آمده تا با لباس بارسلونا بدرخشد. جایی که بارسا علاقه زیادی به سلطنت دوباره در این جام پس از سال‌ها دارد.

 

 

1415786

 

 


گریزمان اما طی یک سال اخیر موفقیت آنچنانی در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا نداشته است. او سال گذشته با لباس قرمز و سفید اتلتیکو نتوانست درخشش چندانی داشته باشد و در بازی در دور حذفی مقابل یوونتوس که با شکست یاران سیمئونه همراه بود عملکردی خنثی داشت تا انتقادات زیادی به سمتش روانه شود.


گریزمان در سه بازی قبلی خود با لباس اتلتیکومادرید و تک بازی با لباس بارسلونا مقابل دورتموند موفق به گلزنی نشده است.
 در همین راستا و با توجه به غیبت احتمالی لیونل مسی مقابل اینتر، گریزمان در کنار سوارز، امیدهای اول هواداران بارسا برای گلزنی در بازی فردا خواهند بود.

دیدگاه‌ها