کد خبر : 1640519 | 09 مهر 1398 ساعت 16:30 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

توضیحات معاون عملیات فرماندهی خراسان؛

تجمع افراد فاقد بلیت روبروی ورزشگاه امام‌رضا ممنوع

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی نکاتی درخصوص دیدار دو تیم شهر خودرو و پرسپولیس بیان کرد.

تجمع افراد فاقد بلیت روبروی ورزشگاه امام‌رضا ممنوع

به گزارش "ورزش سه"، سرهنگ احمد نگهبان درباره برگزاری دیدار دو تیم شهر خودرو مشهد و پرسپولیس تهران گفت: پلیس خراسان رضوی از مدت‌ها قبل تمهیدات امنیتی، انتظامی و ترافیکی ویژه‌ایی برای این مسابقه پیش‌بینی کرده تا محیطی ایمن برای تماشاگران فراهم آوریم.

 

وی با اشاره به نزدیکی به ایام اربعین حسینی، گفت: هواداران مشهدی یکی از فهیم‌ترین هواداران فوتبال هستند که پیوسته علاوه‌ بر حفظ ارزش‌های فرهنگی، در حفظ و نگهداری ورزشگاه نیز با پلیس همراهی و همکاری داشته‌اند.

 

سرهنگ نگهبان با بیان اینکه درب‌های ورودی ورزشگاه از ساعت 10 صبح به روی تماشاگران باز می‌شود، ادامه داد: از هواداران تقاضا داریم که ورود خود را به ساعت‌های پایانی موکول نکنند چرا که تمامی بلیط‌ها پیش از ورود بررسی و چک می‌شوند و همین موضوع ممکن است باعث معطلی تماشاگران شود.

 

معاون عملیات فرماندهی خراسان ادامه داد: تمامی امکانات رفاهی در ورزشگاه پیش‌بینی شده و تماشاگران هیچ چیزی را نمی‌توانند با خود به درون ورزشگاه ببرند.

 

او تاکید کرد: تنها افرادی می‌توانند به ورزشگاه وارد شوند که پیشتر اقدام به خرید بلیط اینترنتی کرده باشند و بدون بلیت حتی یک نفر هم وارد نخواهد شد.

 

سرهنگ نگهبان گفت: براساس قانون، تجمع افراد فاقد بلیط در مقابل ورزشگاه ممنوع است و به منظور رفاه حال افرادی که اقدام به خرید بلیت کرده‌اند، با آنها برخورد خواهد شد.

 

وی در پایان تصریح کرد: از تماشاگران عزیز انتظار داریم در هنگام خروج از ورزشگاه عجله نکنند و رعایت حال کودکان و افراد مسن را داشته باشند؛ همچنین هرگونه مسئله یا مشکل انتظامی، امنیتی و ترافیکی را از طریق تلفن 110 با خادمان خود در میان بگذارند تا در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به بررسی و حضور نیروی انتظامی اقدام شود.

دیدگاه‌ها